هفته گذشته زنجانی‌ها خریدار بازار بورس شدند


هفته گذشته زنجانی‌ها خریدار بازار بورس شدند

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: 59 درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و 41 درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۱۱ تا ۱۵ دی)، اظهار کرد: در این مدت ۸۹ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۸۸۵ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد و در هفته گذشته، در مجموع ۸۹ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۸۸۵ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی با بیان اینکه مجموع ارزش معاملات هفته گذشته به بیش از ۴۶۸ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۲۲۸ هزار ریال رسید و افزود: ارزش سهام خریداری‌شده در این مدت، بیش از ۲۷۶ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۱۷۸ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از ۱۹۱ میلیارد و ۸۱۶ میلیون و ۴۹ هزار ریال بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ۵۹ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۴۱ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت، ادامه داد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (۴ تا ۸ دی)، خاطرنشان کرد: در این مدت نیز در مجموع ۱۶۹ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۴۸۵ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۵۵۴۷ میلیارد و ۳ میلیون و ۶۹۵ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی