سرپرست معاونت محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها منصوب شد


سرپرست معاونت محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی مجتبی ذوالجودی را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های این سازمان منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم علی سلاجقه آمده است: با سلام و دعای خیر؛ با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها" منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی ، قانون مداری ، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ذوالجودی دارای دکتری فیزیک دریا است، وی پیش‌تر مدیریت آزمایشگاه و عملیات میدانی و معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را بر عهده داشت.

وی همچنین سوابقی از جمله عضو هیات مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران ، معاون پژوهشی سازمان هواشناسی کشور، رئیس پژوهشکده هواشناسی، دبیر شورای عالی اقیانوس‌شناسی کشور، مدیرکل مرکز علوم جوی و اقیانوسی، سرپرست پژوهشکده اقلیم‌شناسی مشهد و برگزیده بیست و ششمین جشنواره خوارزمی (رتبه سوم) پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم از احمد رضا لاهیجان زاده که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان