ماشین ظرفشویی یونیوا ]تکنولوژی بالا و قیمت پایین![


این روزها با افزایش دغدغه افراد جامعه، ماشین ظرفشویی تبدیل به یکی از کارآمدترین وسایل آشپزخانه شده است و این محصولات به دلیل صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و وقت، در میان مردم کشورهای مختلف از محبوبیت بسیاری برخوردارشده...

این روزها با افزایش دغدغه افراد جامعه، ماشین ظرفشویی تبدیل به یکی از کارآمدترین وسایل آشپزخانه شده است و این محصولات به دلیل صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و وقت، در میان مردم کشورهای مختلف از محبوبیت بسیاری برخوردارشده اند.

افراد عموما در زمان خرید ماشین ظرفشویی، سوالاتی از جمله برند ماشین ظرفشویی، کشور سازنده، قطعات، امکانات دستگاه ( تعداد برنامه های شستشو)، ظرفیت،گارانتی محصول و... در ذهنشان مطرح می شود. ماشین های ظرفشویی در برند ها و مدل های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده به فروش می رسند. از میان فعالان این حوزه شرکت انگلستانی یونیوا می باشد که در ادامه به معرفی یکی از محصولات معروف این شرکت، یعنی ظرفشویی یونیوا و بررسی قابلیت های آن می پردازیم.

معرفی برند یونیوا

شرکت یونیوا یک برند انگلیسی است که در سال 2017 با تولید لوازم خانگی و الکترونیکی با نام تجاری UNEVA شروع به کار کرد. لوازم الکترونیکی به کار رفته در محصولات این شرکت، ساخت انگلستان، با کیفیت بالا و استاندارهای بین المللی هستند.

محصولات شرکت یونیوا شامل انواع مختلفی از لوازم خانگی همچون یخچال، جاروبرقی، ظرفشویی، ماشین لباسشویی، فریزر و تلویزیون های هوشمند هستند و شرکت یونیوا در حال رشد و توسعه روزافزون محصولات خود در بازار رقابت است.

ماشین ظرفشویی یونیوا

ماشین ظرفشویی یونیوا  ]تکنولوژی بالا و قیمت پایین![

یکی از ویژگی های ظرفشویی های یونیوا این است که تکنولوژی های روز دنیا را می توان در آن ها مشاهده کرد. در سال های اخیر برند یونیوا جزء کمپانی های پیشتاز تولید کننده لوازم خانگی بوده است. همچنین ظرفشویی یونیوا با امکانات بی نظیر خود تاکنون بهترین بازدهی را از خود نشان داده است.

ظرفشویی یونیوا در ظرفیت های مختلف تولید شده و از جمله ویژگی های این محصول می توان به طراحی داخلی بی نظیر، برنامه های متنوع شستشو، بهره گیری از فناوری اینورتر، کمپرسور قدرتمند، 3 سبد مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع، دو عدد آب پاش بازویی در کف و میانه دستگاه، نمودار مصرف انرژی A++، قفل کودک، صفحه نمایش LED، سیستم تاخیر در شروع برنامه از ۱ تا ۲۴ ساعت و میزان صدای 49 دسی بل نام برد.

قیمت هرکدام از مدل های مختلف این ماشین ظرفشویی بر اساس میزان مصرف انرژی دستگاه، ظرفیت و نوع برنامه های شستشوی آن تعیین می شود. در این قسمت با امکانات ظرفشویی یونیوا بیشتر آشنا می شویم.

ابعاد و ویژگی های ظاهری ماشین های ظرفشویی یونیوا

ظرفشویی یونیوا دارای ظاهری خیره کننده و بدنه ای بسیار قوی می باشد. بدنه ی ظرفشویی یونیوا از نوع استیل بوده که حالتی ضد زنگ با مقاومت در برابر زنگ زدگی ایجاد می کند و در 2 رنگ سفید و نقره ای تولید شده است.

اتاقک داخلی ظرفشویی یونیوا

ابعاد ظرفشویی های 14 نفره یونیوا مدل سه سبده، شامل: (عمق *ارتفاع*عرض ) به ترتیب 60 *85 *60 سانتی متر است و با توجه به ابعاد دارای وزن سبکی در حدود 43 کیلوگرم است.

تعداد قفسه های به کار گرفته شده در ماشین ظرفشویی یونیوا، 3 سبد است؛ که با وجود قفسه های انعطاف پذیر، قرار دادن ظروف در اندازه های مختلف از قبیل بشقاب و ظروف بزرگی چون قابلمه و ماهی تابه در آن به راحتی صورت می پذیرد.

جنس سبدها در ظرفشویی یونیوا از نوع استیل ضد زنگ است که مقاومت خوبی در برابر آب دارند. از مزایای بی نظیر و کاربردی در طراحی این محصول سنسورهای نشت آب است که با تشخیص نشتی، به سرعت از آن جلوگیری می کند.

ماشین ظرفشویی یونیوا  ]تکنولوژی بالا و قیمت پایین![

6 برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی یونیوا

ماشین ظرفشویی یونیوا با بهره گیری از برنامه های متنوع شستشو به راحتی به شستشوی ظروف می پردازد و باعث ایجاد اطمینان خاطر از سلامت ظروف می شود. قابل ذکر است که شما می توانید این برنامه ها را بر حسب میزان کثیفی و جنس ظروف خود انتخاب کنید.

برنامه تاخیر در شستشو : یکی از برنامه های پر کاربرد در ظرفشویی یونیوا Time Delay است. این برنامه امکان تاخیر در شستشو را ایجاد کرده است. برنامه پیش شست و شو (PRE-RINSE): در این برنامه، ظرفشویی یونیوا ظروف را بدون استفاده از مواد شوینده آب پاشی می کند. این برنامه می تواند برای ظروف کثیفی که نیاز به خیس خوردن دارند کارآمد باشد همچنین از این برنامه می توان برای شستشوی میوه و سبزیجات نیز استفاده کرد. برنامه شست و شوی سبک (LIGHT): این برنامه برای شست و شوی ظروفی است که نیاز به شستن زیادی ندارد استفاده می شودو در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می کند. برنامه شست و شوی کریستال (CRYSTAL): این برنامه در ظرفشویی یونیوا برای شستن ظروف حساس استفاده می شود. برای شست و شوی ظروف شیشه ای یا چینی که باید با دقت بیشتری شسته شوند می توانید از این برنامه استفاده کنید. برنامه شست و شوی (INTENSIVE): در ظرفشویی یونیوا برای شست و شوی ظروف بزرگ و سنگین مانند قابلمه هایی که نیاز به شست و شوی بیشتری دارند از این برنامه استفاده می شود.

ماشین ظرفشویی یونیوا  ]تکنولوژی بالا و قیمت پایین![

برنامه شست و شوی اقتصادی (Eco): ظرفشویی یونیوا با استفاده از برنامه شست وشوی اقتصادی، آب و انرژی کمتری برای شستن ظروف استفاده می کند. در این برنامه زمان شست و شو بالاتر از سایر برنامه هاست. برنامه شست و شوی سریع (Rapid): با انتخاب این برنامه می توانید به سرعت و در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به سایر برنامه ها، ظروف را بشویید.

رده مصرف انرژی A++ در ظرفشویی یونیوا

رده مصرف انرژی در لوازم برقی از A تا G در نظر گرفته شده است A کمترین میزان مصرف و G بیشترین میزان مصرف انرژی است.

در ظرفشویی یونیوا رده مصرف انرژی A++ تعبیه شده است که برای وسایل برقی خانگی بسیار مناسب است.

قابلیت قفل کودک

در ظرفشویی یونیوا این برنامه که با نام CHILD LOCK مشخص شده است و این امکان را ایجاد می کند تا در زمان فعالیت دستگاه، کودکان نتوانند برنامه های آن را تغییر دهند یا درب آن را باز کنند. با فعال کردن دکمه ی قفل کودک قبل از دکمه START می توان این قابلیت را فعال کرد.

فناوری اینورتر

فناوری اینورتر در ظرفشویی یونیوا باعث کاهش میزان مصرف انرژی و آب هنگام شستشو می شود. .وجود این تکنولوژی در ظرفشویی یونیوا باعث شده است که در زمان شستشو نیز صدای بسیار کمی را ایجاد کند.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی با قیمتی مناسب را دارید، ظرفشویی یونیوا گزینه ی بسیار مناسبی می تواند باشد. برند یونیوا محصولاتی با کیفیت و امکانات بالا و در عین حال قیمتی پایین تر از برند های موجود در بازار تولید می کند.

قیمت محصولات برند یونیوا برای آن دسته از افراد که محصولی در رده ی برندهای معروف ولی هزینه پایین تر می خواهند، مناسب است.

فروشگاه اینترنتی آلندهوم با تضمین 5 ساله خدمات پس از فروش کالا، 18 ماه گارانتی محصولات، امکان پرداخت حضوری درب منزل و تضمین اصالت کالا، توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب نماید.

همچنین می توانید جهت اطمینان و سهولت در تصمیم گیری در هنگام خرید، با کارشناسان فروشگاه آلندهوم تماس بگیرید و از مشاوره های ما در ارتباط با اصالت کالا، نحوه ارسال و… بهره مند شوید. جهت مشاهده محصولات از طریق آدرس الکترونیکی https://alandhome.com/ به سایت فروشگاه آلندهوم مراجعه فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!