ویلاهای زیبا و دیدنی شمال


ویلاهای زیبا و دیدنی شمال

جاذبه‌های دیدنی شمال یکی از دلایلی است که باعث شده همیشه مسافران فراوانی راهی این سرزمین خوش آب و هوا شوند. شمال ایران سه استان گلستان، گیلان و مازندران را شامل می‌شود که تمامی این استان‌ها را جنگل‌های سرسبز پوشانده است. سفر به شهرهای شمالی ایران برای چند روز بسیار دلچسب خواهد بود. شما هر […]

جاذبه‌های دیدنی شمال یکی از دلایلی است که باعث شده همیشه مسافران فراوانی راهی این سرزمین خوش آب و هوا شوند. شمال ایران سه استان گلستان، گیلان و مازندران را شامل می‌شود که تمامی این استان‌ها را جنگل‌های سرسبز پوشانده است.

سفر به شهرهای شمالی ایران برای چند روز بسیار دلچسب خواهد بود. شما هر کجای ایران ساکن باشید دوست دارید هر سال یک سفر کوتاه نیز به شمال ایران داشته باشید و چند روزی را با جاذبه‌ها دیدنی این شهرها سرگرم شوید. اقامت در شهرهای شمالی با وجود سامانه جاباما که تنوع بالایی در اقامتگاه‌هایی مانند ویلا، کلبه جنگلی، بوم‌گردی، سوئیت و… دارد، راحت شده و با یک کلیک ساده به اقامتگاه دلخواه خود خواهید رسید.

استان گیلان

استان گیلان که یکی از سرسبزترین استان‎های ایران است شهرهای زیبای زیادی دارد. این استان صاحب ۱۷ شهرستان است که هر کدام به تنهایی زیبایی‌های منحصر به فرد و خاصی دارد. رشت، لاهیجان، رودسر، بندر انزلی، املش، سیاهکل، ماسال، آستارا، فومن، صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه و… قسمتی از شهرهای استان گیلان است.

اقامت در هر کدام از این شهرها زیبا و دلنشین است و می‌تواند برای شما یک خاطره خوش به یادگار بیاورد. برای اجاره و رزرو هر نوع اقامتگاه باید به سامانه جاباما مراجعه کنید. این سایت به همراه اپلیکیشن اختصاصی خود انواع ویلا، کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم‌گردی و… را ارائه می‌کند و به شما امکان خواهد داد اقامتگاه مورد پسند و دلخواه خود را رزرو کنید.

ویلا؛ استان گیلان

ویلا که نوعی اقامتگاه است در استان گیلان به وفور یافت خواهد شد. این ویلاها امکانات فراوانی خواهند داشت و خدمات ارزنده و نفیسی را برای مسافران و گردشگران دارند. ویلاهای یک خوابه ساحلی پاسداران، ساحلی دو خوابه نادری، دو خوابه هفت تیر، دو خوابه گلشنی، دو خوابه پوراحمد، دو خوابه ملکی، یک خوابه پوریا، ساحلی چابک، ساحلی زیباکنار، سه خوابه صدف و… بخش کوچکی از اقامتگاه‌های استان گیلان است که شما با مراجعه به سایت جاباما می‌توانید برای رزرو و اجاره آنها اقدام کنید.

این ویلاها که در شهرهای استان گیلان واقع شده است امکانات مشابهی دارد. باید گفته شود که گاهی بعضی از اقامتگاه‌ها امکانات و خدمات خاص و ویژه برای خود خواهند داشت. استخر و خدماتی از این قبیل ویلاها را خاص می‌کنند.

کلبه جنگلی؛ استان گیلان

نوع دیگری اقامتگاه به اسم کلبه جنگلی نیز داریم. این نوع اقامتگاه معمولا از جنس چوب ساخته می‌شود. خاص بودن این نوع اقامتی به دلیل وجود آن در دل جنگل است. یک اقامتگاه از جنس چوب که در طبیعت خصوصا جنگل سرسبز واقع شده بسیار جذاب و خوشایند خواهد بود.

ویلاهای زیبا و دیدنی شمال

لیمه سرا، صفری، محمد، جنگلی، کتیبه، ماسال، گیلانه، سوئیسی، تاینی کابین، لوکاتوشون، کلون و… کلبه‌های جنگلی در استان گیلان است. این کلبه‌ جنگلی‌های گیلان را باید در سایت جاباما جست‌وجو کنید و هر کدام را که پسندیده باشید می‌توانید رزرو کرده و زمان سفر در آن اقامت کنید.

اقامت در یک کلبه جنگلی میان انبوهی از درختان سر به فلک کشیده خاطره ساز و زیبا است. این اقامت به نوعی یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

استان مازندران

دریای خزر آب‌های شمال ایران را تشکیل داده است. این دریا در قسمت جنوبی خود استان مازندران را دارد. مازندران نیز خطه سرسبز و خوش آب و هوایی است و برای سفر مقصد خوبی به شمار می‌رود. این استان که بالای ۲۰ شهرستان نیز دارد اقامتگاه‌های فراوانی داشته و تمامی آنها را می‌توانید در جاباما ببینید.

آمل، بابل، بابلسر، چالوس، تنکابن، قائم‌شهر، محمودآباد، نور، نوشهر، سوادکوه، ساری و… شهرستان‌های استان مازندران را تشکیل داده‌اند. جنگل‌ها، بیشه‌ها، جلگه‌ها، علفزارها و… در استان مازندران فراوان است و شما برای گشت و گذار و تفریح در این استان ساعات زیادی را لازم دارید. به طور مثال اگر به دنبال اجاره ویلا نوشهر هستید، تنها کافیست به سایت جاباما مراجعه کنید.

ویلا؛ استان مازندران

اقامتگاه‌های مازندران امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، آشپزخانه، سرویس خواب و… را دارند. ویلاهایی که در این استان و در تمامی شهرهای آن وجود دارد با امکانات کاملی تجهیز شده است.

شهر کلاردشت یک ویلای زیبا به نام ویلای سه خوابه دوبلکس استخردار بهار دارد که برای رزرو و اجاره آن می‌توانید به سایت جاباما مراجعه کنید و با خیال راحت به سفر و تفریح خود بپردازید. ویلاهای دیگری نیز در این استان قرار دارند. بنی‌ هاشم، فاطیما، خانه سبز، باغ مهرگان، مظاهری، توکلی، لاکوده، ساحلی هاتف، شالیزار، بائی، باغ جعفری و… ویلاهای استان مازندران است. برای مطالعه امکانات موجود در این ویلاها به جاباما رجوع کنید.

کلبه جنگلی؛ استان مازندران

انتخاب یک کلبه جنگلی در استان مازندران زمان سفر به شما آرامش خواهد داد. این کلبه‌ها در تمامی شهرهای مازندران مانند شیرگاه، نکا، تنکابن، رامسر، چمستان، بابل،مرزیکلا، ساری، سوادکوه و… واقع شده است. البته شما در تمامی این شهرها می‌توانید ویلا هم اجاره کنید. مثلا اجاره ویلا رامسر یکی از تفریحات رایج در سفر به شمال است.

کلبه‌های جنگلی دیگری مانند کلبه جنگلی یک، آرامش، پدر، کلاسیک، هفت آبشار، بلوط، باغ ملک، دل سو، رفاه و… در استان مازندران هستند که اقامت خوبی را برای شما رقم خواهند زد. جاباما مرجع رزرو اقامتگاه آنلاین در ایران است. این سامانه با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهد داد موجب می‌شود یک انتخاب و رزرو آگاهانه داشته باشید.

استان گلستان

گرگان مرکز استان گلستان است. این استان بالای ده شهرستان دارد و تمامی این شهرها در شرق دریای خزر قرار گرفته است. گلستان شهرهای مهمی مانند بندر ترکمن، مینودشت، علی آباد، گنبد کاووس، بندر گز و… را دارد. این شهرها هر کدام به صورت جداگانه جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوانی دارد و برای سفر شما انتخاب خوبی خواهد بود.

جاباما که مرجع رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین است در این استان نیز فعالیت دارد. اقامتگاه‌های این استان را نیز می‌توانید از سایت جاباما درخواست کرده و رزرو خود را انجام دهید.

ویلا؛ استان گلستان

مساحت استان گلستان در مقایسه با استان مازندران و گیلان کمتر است. این استان تعدادی ویلا برای اجاره به مسافران خود دارد. ویلاهایی مانند گلستان، حقی، رضوان، کاکتوس، دو خوابه گلستان، گل نرگس و… در استان گلستان قرار دارند.

این ویلاها مانند تمامی ویلاهای قرار گرفته در جاباما امکانات کاملی دارد. شما با اقامت در ویلاهای استان گلستان کمبود و نیازی نخواهید داشت. برنامه سفر خود را مشخص کنید و با مراجعه به سایت جاباما اجاره ویلا شمال را به راحتی و به شکل آنلاین انجام دهید.

کلبه جنگلی؛ استان گلستان

کلبه جنگلی مینودشت از زیباترین اقامتگاه‌های استان گلستان است. این استان کلبه جنگلی دیگری مانند نیسا دارد که در شهر رامیان استان گلستان واقع شده است. کلبه چوبی آرشام را نباید از خاطره‌ها ببریم اقامت در این اقامتگاه صفای دیگری دارد. کلبه آرشام در شهر علی آباد کتول قرار گرفته است. از دیگر کلبه چوبی‌های شهر علی آباد باید به کلبه عطراگل اشاره کنیم.

ویلاهای زیبا و دیدنی شمال

کلبه بنوشه و تعدادی دیگر از کلبه‌های جنگلی در استان گلستان وجود دارند. اقامت در این کلبه‌ها با مراجعه به سایت جاباما امکان پذیر است. کافیست صفحه اصلی سایت را باز کرده و شهر و تاریخ سفر را وارد کنید. پیشنهادهای خوبی از طرف جاباما به شما داده خواهد شد. سفری با خیال راحت و آسوده شروع کنید و رزرو آنلاین اقامتگاه را به جاباما بسپارید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!