مادر خانواده آقا صادقِ نوروزرنگی بازیگر نقش منفی مستوران شد


مادر خانواده آقا صادقِ  نوروزرنگی  بازیگر نقش منفی  مستوران  شد

رابعه اسکویی این روزها مشغول بازی در سریال مستوران است و آرزو دارد با توجه به استقبال مردم، سریال نوروز رنگی در فصل‌های دیگر ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "نوروز رنگی" این شب‌ها برای اولین بار بازپخش می‌شود و استقبال خیلی خوبی در فضای تلوبیون از این مجموعه تلویزیونی شده است. مجموعه‌ای که در عید نوروز هم یکی از سریال‌های خوب تلویزیون شناخته شد هرچند که ساعتِ پخش آن خوب نبود و این انتقاد را بسیاری از هنرمندان این مجموعه داشتند. اما این شب‌ها از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود و یکی از نقش‌هایی که مورد استقبال قرار گرفت نقش اعظم بود که رابعه اسکویی این کاراکتر را بازی می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و اجتماعی، داستان روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه 1360 را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد و روابط آدم‌ها، سادگی و صمیمیتی را که آن روزها مردم با هم و همسایه‌هایشان داشته‌اند به تصویر می‌کشد.

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون به تعبیرِ خودش این روزها در سریال تاریخی "مستوران" محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج ایفای نقش می‌کند. او به خبرنگار تسنیم گفت: این روزها در سریال «مستوران» که داستانی افسانه‌ای دارد، نقش اصلی منفی را بازی می‌کنم. اگرچه این نقش با من فاصله دارد اما برایم یک چالش بود و دوست داشتم و پذیرفتم. همزمان یک تله‌فیلم هم با کارگردانی آزیتا ترکاشوند که از دوستان قدیمی‌ام و تجربه اول کارگردانی‌اش است، ایفای نقش می‌کنم. سعی می‌کنم که با همکاری با هم یک کار خوب ارائه کنیم.

- رابعه اسکویی را با نقش‌های متفاوت در سینما و سریال‌هایی از جمله «شوخی کردم»، «بیدار باش»، «ویلای من»، «جنایت و مکافات و «نوروز رنگی» به یاد می‌آوریم.

اسکویی در سریال «نوروز رنگی» ایفاگر نقش اعظم مادر خانواده است، از بازی‌اش در این اثر نمایشی جذاب و ماندگار می‌گوید.

مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

* چگونه شد که به بازیگران سریال نوروز رنگی ملحق شدید؟

دوستی خیلی قدیمی من با آقای کارگردان که البته ما خیلی خودمانی او را علی مشهدی خطاب می‌کنیم باعث شد این نقش را به من پیشنهاد بدهند. من هم بدون این که فکر کنم پذیرفتم البته فیلمنامه را برایم فرستادند و مطالعه کردم خیلی خوشم آمد، نقش سختی بود برای اینکه باید برمی‌گشتیم به چندین سال پیش و آقای مشهدی حال و فضای آن زمان را برایمان فراهم کرد و من این طوری شدم بازیگر این سریال.

* شما در این سریال نقش اعظم را برعهده دارید، درباره نقش‌تان و جذابیت‌هایش توضیح می‌دهید؟

من در این سریال نقش مادری که دارای فرزندان زیادی هست برعهده دارم که علاوه بر تأمین خوراک فرزندان با توجه به شرایط اقتصادی آن زمان و کوپنی بودن مواد غذایی باید به تربیت فرزندان خودش هم توجه ویژه‌ای می‌کرد. بازیگری در این نقش بسیار سخت بود که البته با راهنمایی‌های خوب علی مسعودی کارگردان سریال توانستم از عهده این نقش به خوبی بر بیایم که البته امیدوارم همین‌طور بوده باشد البته از بازخوردها متوجه شدم که خیلی باورپذیر بوده و این برایم خیلی جذابیت دارد.

* سریال نوروز رنگی با استقبال مخاطبان مواجه شد. چه نقاط قوتی را برای این سریال متصور هستید که باعث اقبال بینندگان به آن شد؟

دلیل استقبال مخاطبان از این سریال را سادگی، روان بودن و تلاش تمام بازیگران برای ارائه هرچه بهتر نقش‌هایشان و همچنین کارگردانی خوب علی مسعودی می‌دانم.

* با چه بازخوردها و واکنش‌هایی بابت بازی در سریال نوروز رنگی و نقش اعظم مادر خانواده مواجه بودید؟

مردم این سریال را دنبال می‌کنند و دوست دارند. من در حال حاضر در یک روستایی مشغول به کارم و موردی که برایم جالب بود، این بود که همه این سریال را تماشا می‌کنند و می‌گفتند شما همان مادر خانواده‌اید و منتظر پخش فصل دوم این سریال‌اند. من آرزو دارم این سریال در فصل‌های بعدی ادامه پیدا کند.

* همکاری با علی مسعودی به عنوان کارگردان چگونه تجربه‌ای بود؟

همکاری با علی مسعودی یا همان علی مشهدی خودمون کمی سخت بود و یک جاهایی من خیلی عصبانی می‌شدم چون فضای فکری من و آقای مسعودی کمی متفاوت بود و همین باعث می‌شد که ما کمی با هم برخورد داشته باشیم البته نه برخورد عجیب و غریب، اما بحث می‌کردیم در رابطه با آن زمان در واقع چون نویسنده خود علی مسعودی بود و داستان برگرفته زندگی مردم در آن زمان در مشهد و مخصوصاٌ خانواده ایشان بود خیلی بهتر از من این فضای فکری را می‌دانستند و من در نهایت به حرف ایشان گوش می‌دادم با وجود میل باطنی‌ام در کل باید بگویم برایم خیلی جذاب بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا