کتاب زندگینامه امیرحسین قربانی از شهدای هواپیمای اوکراینی در بهاباد رونمایی شد


کتاب زندگینامه امیرحسین قربانی از شهدای هواپیمای اوکراینی در بهاباد رونمایی شد

یزد- ایرنا- کتاب زندگینامه امیرحسین قربانی از شهدای هواپیمای اوکراینی روز شنبه در مراسمی با حضور مسوولان در بهاباد یزد رونمایی شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل بنیاد شهید استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره دانشجوی شهید امیر حسین قربانی گفت: این کتاب به بیان شرح زندگانی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی می پردازد .

حجت‌الاسلام عباس زارع تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی در مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) درس ایثار ، شجاعت و انسانیت را آموخت و خود را ذوب در اسلام کرد و سربازی تمام عیار برای رهبری بود.

وی ابراز داشت: سبک زندگی شهید سلیمانی الگویی مناسب برای نسل امروز است . شهید سلیمانی خود را وامدار ملت میدانست و با اتکای به رهبری امامین انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت شیعه را حفظ کرد.

کتاب «تور تورنتو» نوشته محمدعلی جعفری به‌تازگی توسط انتشارات بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر و روانه بازار شده است؛ این‌کتاب، روایتی از زندگی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی یکی از شهدای حادثه دل‌خراش هواپیمای اوکراین است.

در این‌کتاب عاشقانه‌های یک روز یک خانواده ایرانی روایت شده است؛ دل دادن‌ها و دل بردن‌ها از فرزندی که بعد از تیک‌آف هواپیمای ۷۵۲ به آغوششان بازنگشت.

این‌ کتاب در ۱۴۱ صفحه منتشر شده است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟