سیدعباسی: 90 دقیقه تمرکز کامل داشتیم


سیدعباسی: 90 دقیقه تمرکز کامل داشتیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید تیمش در مصاف برابر پرسپولیس با وجود گل بدی که خورد به بازی برگشت.

به گزارش ایسنا، داوود سیدعباسی عصر شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. در چند بازی اخیر بازی به بازی بهتر می‌شویم. تمرکز نداشتن در نقاط حساس زمین باعث شده بود آسیب‌پذیر باشیم. سعی کردیم با تمرینات روی نقاط ضعف کار کنیم.

او افزود: بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند و از آن‌ها ممنونم. فارغ از نتیجه، ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشتند و حتی با وجود گل بدی که خوردیم توانستیم به بازی برگردیم. در بازی‌های قبلی هم تلاش ویژه‌ای کرده بودیم، اما بخت با ما یار نبود.

سیدعباسی درباره داوری گفت: بهتر است این مساله را به کارشناسان بسپاریم. جایگاه ما در لیگ، به شخصیت ما ضربه می‌زند. فکر می کنم خیلی راحت به ما چه بازیکنان و کادر فنی کارت می‌دهند. هیچ چیز جز عدالت نخواسته‌ایم و همیشه هم نسبت به تصمیمات تمکین کرده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه جز پریروز که به خاطر بارندگی زمین برای تمرین نداشتیم، همه چیز تحت کنترل و خوب بود. برخی بازیکنانم ۹۰ دقیقه هر ۵ روز دارند بازی می‌کنند و فشار زیادی را متحمل می‌شوند. امیدواریم زودتر شرایطی فراهم شود تا مصدومانم برگردند تا از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم.

سیدعباسی درباره علت مصدومیت مدام بازیکنانش گفت: برخی معتقدند بدنسازی ابتدای فصل خوب نبوده، برخی تعداد پرواز های زیاد را دلیل مصدومیت می‌دانند ولی دلم نمی‌خواهد راجع به این موضوع صحبت کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه