اولیانوف فضای مذاکرات وین را مثبت ارزیابی کرد


اولیانوف فضای مذاکرات وین را مثبت ارزیابی کرد

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از فضای مثبت و روند رو به جلو در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین، در پیامی از فضای مثبت و روند رو به جلو در مذاکرات احیای برجام خبر داد.

این دیپلمات روس با انتشار پیامی در توییتر خود گفت که به واسطه تماس با دیگر حاضران در نشست‌های وین، فضای مذاکرات احیای برجام مثبت و مؤثر است و افزود: «حرکت ما رو به جلو است، البته با سرعت نیست و تدریجی حرکت می‌کنیم.»

اولیانوف پیش از این در پیامی دیگر نوشته بود: «اکنون تمامی حاضران در مذاکرات این را تأیید می‌کنند که به سمت حصول توافق و لغو تحریم‌ها گام برداشته‌ایم. البته نیاز به تلاش مداوم نیز ضروری است.»

«ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه، نیز گفته بود که پیشرفت‌هایی در مذاکرات حاصل شده و می‌توان به توافق دست یافت این در حالی بود که کمی پیش‌تر از او، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ادعا کرده بود مذاکرات وین پیشرفت اندکی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر هشتمین دور مذاکرات احیای برجام در وین در حال انجام است. این دومین دور مذاکرات در دوره ریاست جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص