دلیل برتری سیتی نسبت به لیورپول از نگاه فن‌دایک


دلیل برتری سیتی نسبت به لیورپول از نگاه فن‌دایک

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول درباره علت عملکرد بهتر منچسترسیتی نسبت به این تیم تا به اینجای فصل توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در این فصل نیز نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه داده و بعد از گذشت 21 هفته از مسابقات با 53 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. این در حالی است که چلسی با 43 و لیورپول با 42 امتیاز پشت سر شاگردان پپ گواردیولا قرار دارند. البته قرمزهای آنفیلد یک بازی کمتر انجام داده اند.

دلیل برتری سیتی نسبت به لیورپول از نگاه فن‌دایک

بسیاری معتقد هستند یکی از دلایلی که باعث شد لیورپول با افت مواجه شود و این فاصله امتیازی بین آنها و منچسترسیتی به وجود بیاید بحران کرونا و مصدومیت ها در این تیم بود؛ موضوعی که حالا ستاره هلندی قرمزها نیز به آن اشاره کرده است. ویرژیل فن دایک گفت: "منچسترسیتی ماه دسامبر را به خوبی پشت سر گذاشته است. مصدومیت ها و کرونایی های کم که مسئله‌ای بسیار کمک کننده است."

فن دایک در ادامه گفت: " من به همراه فابینیو و تیاگو هر سه در یک زمان تست کرونای‌مان مثبت شد. در واقع ما سه بازیکنی بودیم که برای تیم اهمیت زیادی داشتیم. البته باید به این نکته هم توجه داشت که لیورپول بازیکنان بزرگ زیادی دارد اما در عین حال چنین اتفاقاتی باعث می‌شود که شما ریتم خود را از دست بدهید. هنوز مسابقات زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما در عین حال شما به کمی شانس هم احتیاج دارید."

دلیل برتری سیتی نسبت به لیورپول از نگاه فن‌دایک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم