ماهور الوند: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!


ماهور الوند: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!

رکنا: «دختر» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی مهران کاشانی، اولین تجربه سینمایی ماهور الوند، دختر سیروس الوند و برادرزاده زنده‌یاد خشایار الوند بود.

ماهور الوند زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷٣ است . ماهور الوند بازیگر سینما اهل ایران است. ماهور الوند دانش آموختهٔ رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان و برادرزاده خشایار الوند فیلم نامه نویس است. ماهور الوند گفت: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!

به گزارش رکنا، ماهور الوند، بازیگر سینما در برنامه «کافه‌آپاراتِ» فریدون جیرانی از نحوه برخورد فرهاد اصلانی در پیش‌تولید فیلم سینمایی «دختر» با خود گفت.

او در مورد محوه برخورد فرهاد اصلانی در فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی (محصول سال ۱۳۹۴) با خودش چنین گفت: «یک بار قبلا در مصاحبه دیگری در مورد این موضوع صحبت کرده بودم.

چون رابطه پدر و دختری این فیلم سرد است و پدر، پدری جدی و مقتدر است که با دخترش رابطه‌ای صمیمانه ندارد، آقای اصلانی روزهای اول، در پیش‌تولید، از قصد، اصلا مرا تحویل نمی‌گرفتند. سلام می‌کردم، می‌گفتند سلام و می‌رفتند آن طرف. من اوایل فکر می‌کردم ایشان یا خیلی عبوسند یا از من خوششان نمی‌آید.»

فریدون جیرانی تاکید کرد: «نمی‌خواست رابطه گرم شود مبادا روی بازی‌تان تاثیر بگذارد.»

الوند ادامه داد: «بله. مدتی گذشت و دیدم آقای اصلانی اصلا این‌طور نیستند و با همه گرمند و همه دوستشان دارند. بعدا که صحبت کردیم گفتند این کار را از قصد می‌کردند، چون من اولین کارم بود و می‌خواستند آن حس خجالتی که باید نسبت به پدر وجود داشته باشد در من به وجود بیاید.»

او در جواب این که رابطه‌ات با مریلا زارعی چه‌طور بود هم گفت: «خیلی عالی، از روز اول گرم و صمیمی و خوب بودند و من خیلی با او راحت بودم.»

ماهور الوند عکس جدیدی و پر حاشیه اس را در فضای مجازی منتشر کرد. این عکس پر حاشیه دردسر های بسیاری را بای خانم بازیگر ایجاد کرد . او این عکس را با پاهای برهنه و ساپورت شیشه ای گرفت و این در حالی بود که در خیابان های ایران در حال قدم زدن است.

ماهور الوند: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!

ماهور الوند کیست؟

ماهور الوند متولد ۲۲ تیر ۱۳۷۳ است. ماهور الوند بازیگر سینما است.ماهور الوند اهل ایران است.ماهور الوند دانش‌آموختهٔ رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است.

ماهور الوند بازیگر 26 ساله ی کشورمان در خانواده ای هنرمند زاده شده است.این بازیگر دختر سیروس الوند کارگردان مشهور ایرانی است.و عمویش نویسنده موفق خشایار الوند بود که چندی پیش متاسفانه فوت کردند.این بانوی هنرمند تنها یک خواهر بنام آهو دارد.

او در جشنواره فیلم فجر سال 96 نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم چهارراه استانبول گردید.ماهور الوند یکی از بازی های درخشان خود را در فیلم ملی و راه های نرفته اش در نقش ملیحه به کارگردانی تهمینه میلانی نیز ایفا کرد.

ماهور الوند: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!

منبع: خبرانلاین

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات