انتقام سپهبد سلیمانی هر روز گرفته می شود


انتقام سپهبد سلیمانی هر روز گرفته می شود

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقام سپهبد سلیمانی هر روز گرفته می شود و از زمان شهادت آن فرمانده قدرتمند قریب به صد و اندی از فرماندهان آمریکایی و صهیونستی به دست نیروهای مقاوت بدرک واصل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» در یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب که با حضور خانواده‌ های معظم شهدا، اقشار مختلف مردمی و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: دست پدران و مادران شهدا را می‌بوسیم و از اینکه ناممان در طومار مشتاقان شهدا قرار می‌گیرد، خوشحالیم.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت و اثرات برگزاری یادواره شهدا، افزود: برگزاری این گونه یادواره‌ ها اگر مرتب تکرار شود، باعث بیداری و در امان ماندن و جلوگیری از غفلت ها، فاصله‌ها می‌شود و کمک می‌کنند تا راه و مسیر و مکتب شهدا را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه ما در قبال خون شهدا، ایثارگری‌ های رزمندگان، جانبازان و آزادگان مسئول هستیم و وظیفه داریم با جان و دل به وصایای شهدا عمل کنیم، اظهار کرد: در محضر شهدا شرمنده هستیم و بهتر می‌توانستیم عمل کنیم و نخواهیم گذاشت نامشان فراموش شود.

حجت الاسلام عبودی خطاب به شهداء، گفت: شهدای عزیز شما جان دادید و همه وجودتان را نثار کردید و امروز نتیجه آن ایران قدرتمند اسلامی است که نه تنها در منطقه که در سراسر جهان اقتدار و عزت دارد.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه به لطف الهی و برکت خون شهدا در ابعاد سیاسی و نظامی دست برتر داریم، گفت: انتقام سپهبد سلیمانی هر روز گرفته می‌شود و از زمان شهادت آن فرمانده قدرتمند، قریب به صد و اندی از فرماندهان آمریکایی و صهیونستی به دست نیرو‌های مقاوت بدرک واصل شده اند و انتقام سخت‌تر اخراج آمریکا از منطقه است.

وی ادامه داد: امروز به برکت تلاش های سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمانش جبهه مقاومت در همه کشورهای همراه با جمهوری اسلامی ایران از جمله عراق، افغانستان، لبنان، فلسطین، افغانستان و حتی در برخی از کشورهای غربی جبهه مقاومتی شکل گرفته و یمنی را به پهپاد مجهز کرد که به ذهن آل سعود هم خطور نمی کرد و دشمنان ما بیش از هر زمان دیگر از جبهه مقاومت می ترسند که محور آن جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبودی با اعلان رضایت از عملکرد چند ماهه دولت جدید، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بحمدالله فعالیت های خوب و ارزشمندی را به خصوص در حوزه سلامت و دیپلماسی آغاز کرده، اما انتظار مردم از دولت این است که در بعد اقتصادی بیشتر تلاش شود و مردم را به لحاظ معیشت کمک نمایند.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:تلاش های زیادی جهت برگزاری نماز جمعه انجام گرفته و هفته آینده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سرفاریاب سفر می کند و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی