قزوین از مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال میزبانی می‌کند


قزوین از مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال میزبانی می‌کند

قزوین-ایرنا- دبیر هیات بسکتبال استان قزوین گفت: مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم در قزوین برگزار می‌شود.

امید حمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه با حضور تیم های خانه بسکتبال قزوین، داماش گیلان، شکلی تهران و شیمیدر قم برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: دور رفت این مسابقات در قم به میزبانی شیمیدر برگزار شد که تیم قزوین با یک برد و دو باخت به مقام دوم دست یافت.

این مسوول افزود: نماینده استان در این رقابت ها با بازیکنان و کادر فنی کاملا بومی حضور یافته است و امیدواریم شاهد درخشش آنها در این رقابت ها باشیم.

وی با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیم،افزود: در این تیم بازیکنان مستعد حتی در رده سنی ۱۶ و ۱۷ ساله داریم که جوانان آینده داری هستند و مهم ترین دلیلی که سعی کردیم در لیگ شرکت کنیم این بود که فرصت خوبی را در اختیار جوانان بگذاریم چون این افراد در سال های آینده قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

حمیدی گفت: جا دارد از مسوولان شورا و شهرداری قزوین و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری تشکر کنیم که با حمایت از این تیم زمینه حضور نماینده استان را در لیگ دسته یک فراهم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!