بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل

اگر پیگیر اخبار سلبریتی‌ها بوده باشید، حتما از بارداری اشلی گراهام خبر دارید. اشلی گراهام سوپر مدلی است که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و به تازگی دوقلوهایش را به دنیا آورده است.

بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل

اگر پیگیر اخبار سلبریتی‌ها بوده باشید، حتما از بارداری اشلی گراهام خبر دارید. اشلی گراهام سوپر مدلی است که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و به تازگی دوقلوهایش را به دنیا آورده است.
اشلی گراهام در اینستاگرام، جملات تاکیدی مثبتی را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد. این سوپرمدل که فرزند دوم خود را باردار بود، نه تنها با پیام‌های خود به طرفدارانش مثبت‌اندیشی می‌دهد، بلکه در سال 2021 میلادی گفت‌وگوهای مادرانه‌ای را آغاز کرد.
او درباره مسیر شغلی و مادر بودن و رویکردش برای ایجاد تعادل بین زندگی کاری و مادری این‌طور گفته است: «تعادل وجود ندارد، بلکه بیشتر به نحوه مدیریت هر چیزی که در زندگی خود دارید، مربوط می‌شود. من با آریانا هافینگتون در پادکستم درباره اینکه مادر شاغل بودن چگونه است و توصیه هایی‌که او می‌کرد، حرف زدم. توصیه او این بود که به خود بگویید که گناه مادری وجود ندارد. فقط این جمله را به خود بگویید. آن وقت حس بهتری پیدا می‌کنید.»

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌هایی که بعد از 40 سالگی مادر شدند!


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل
اشلی گراهام و زندگی با مشکلات مادر بودن
مادر بودن یعنی چگونگی زندگی با مشکلات مختلف و این چیزی است که بسیاری از مادرها آن را می‌آموزند، اما اشلی گراهام چه روالی را در این زمینه طی کرده؟ خودش می‌گوید: «صادقانه بگویم! من یک شخصیت تیپ A یعنی پر انرژی، سخت‌کوش و جاه‌طلب نیستم، من یک شخصیت تیپ B هستم. آرام، صبور، ملایم، با اخلاق متعادل که کارهای مناسبی را هم برای فعالیت‌های مورد علاقه خودم در بیرون از محیط کار اختصاص می‌دهم.»
اشلی درباره سال اول تولد فرزندش آیزاک می‌گوید: «در سال اول تولد آیزاک، من کمی عصبی‌تر بودم، چون به چیزهای زیادی فکر می‌کردم. مثلا فکر می‌کردم باید روش خاصی را برای نگهداری و مراقبت از او به کار ببرم وگرنه او می‌میرد، اما او به خوبی بزرگ شد و زنده ماند.»

بیشتر بخوانید: رزی هانتینگتون و جیسون استاتهام در انتظار دومین فرزند


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل
اشلی گراهام و مادر شاغل بودن
این سوپرمدل درباره مادر شاغل بودن هم می‌گوید: «من دقیقا مثل هر مادر دیگری هستم که سر کار می‌رود و کاری را که باید انجام دهم، انجام می‌دهم. من به جامعه تکیه می‌کنم و خیلی خوش‌شانس هستم که مادرم و شوهرم و جاستین وارد زندگی من شده‌اند. برای انجام کارهایم باید واقعا برنامه‌ریزی کنم چون این زمان‌بندی نحوه انجام کارم را تعیین می‌کند و بهبود می‌بخشد.»


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل
توصیه اشلی گراهام به مادران شاغل
اشلی گراهام برای مادران شاغل که ممکن است دچار مشکل شوند، توصیه‌هایی دارد: «سعی می‌کنم به خودم فشار نیاورم و خودم را تشویق کنم. این واقعا شعار من در یک سال و نیم گذشته بوده است. من برای اولین بار این موضوع را دارم یاد می‌گیرم، جاستین هم همین‌طور. ما با جریان زندگی پیش می‌رویم. هیچ وب‌سایتی وجود ندارد که من در آن نبوده باشم. با هر مادری که می‌شناسم تماس می‌گیرم.»

بیشتر بخوانید: بارداری هالزی خواننده، از مادر شدن چه حسی دارد؟

او از طریق فرزندپروری چیزهای متعددی درباره خود آموخته است که درباره آن‌ها می‌گوید: «من یاد گرفتم که چقدر عشق درونم دارم. این عشق بی‌نهایت مرا وادار می‌کرد به فراتر از هر چیزی که در آن زمان‌های واقعا سخت اتفاق می‌افتاد، نگاه کنم. باید روی مراقبت از آیزاک و خودم تمرکز می‌کردم. آیزاک نمی‌دانست چه چیزهای در حال وقوع است.»
گراهام می‌گوید: «می‌توانم به گذشته نگاه کنم و بگویم من انجامش دادم. من این مانترا را هم دوست دارم که می‌گوید: «زمان‌های سخت، موقتی هستند، اما افراد سرسخت تحملش را دارند. مادرم همیشه به من یادآوری می‌کند که شرایطی که در آن هستی، یک مرحله است. در هر مرحله‌ای که باشید، به مرحله بعدی می‌روید.»


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل
اشلی گراماهام و بارداری دوم
اشلی گراماهام درباره بارداری دوم خود می‌گوید: «من در بارداری دومم، هر روز چرت می‌زنم و روزهایی که چرت نمی‌زنم، ساعت 8:30 به رختخواب می‌روم. در این شرایط به خودم یادآوری می‌کنم که برای همیشه باردار نخواهم بود.»

من در بارداری دومم، هر روز چرت می‌زنم و روزهایی که چرت نمی‌زنم، ساعت 8:30 به رختخواب می‌روم.

او همچنین درباره روش‌های مراقبت از خودش توضیح می‌دهد: «جملات تاکیدی قبلی خودم را برای خودم تکرار می‌کنم. به خودم می‌گویم تو جسور، زیبا و درخشانی. با خودم صحبت می‌کنم درست مانند زمانی که ایزاک را باردار بودم، چون بدنم به سرعت در حال تغییر است. وقتی زمان استراحت فرا می‌رسد، استراحت می‌کنم.»

بیشتر بخوانید: بارداری و زایمان پرنسس سوفیا، کودکی دیگر در خاندان سلطنتی


بارداری و زایمان اشلی گراهام، مدل
بارداری و تغییر ظاهر
این سوپرمدل درباره تغییر ظاهر زنان در طول بارداری می‌گوید: «بیشتر زن‌ها به عقب برمی‌گردند و اندام خود را با قبل از بارداری مقایسه می‌کنند. من از این کار متنفرم. می‌خواهم سالم باشم، اما عجله‌ای برای از دست دادن دوباره وزنم بعد از تولد نوزاد ندارم. ما باید به خودمان استراحت بدهیم. بعلاوه، این تصور اشتباه وجود دارد که بدن همه یکسان است. اما، در هر بارداری حتی بدن شما با بارداری قبلی متفاوت است.»

مردم به من می‌گفتند تو به آیزاک شیر می‌دهی و وزنت کم می‌شود. خب، وزنم کم نشد.

این باور وجود دارد که در شیردهی، وزن کاهش می‌یابد. اشلی دراین‌باره هم می‌گوید: «مردم به من می‌گفتند تو به آیزاک شیر می‌دهی و وزنت کم می‌شود. خب، وزنم کم نشد، مردم متوجه نمی‌شوند که وقتی به نوزاد شیر می‌دهید چقدر گرسنه می‌شوید.»

بیشتر بخوانید: بارداری دوباره مگان مارکل، در انتظار یک دختر

اشلی گراهام درباره شیردهی هم نظر خودش را دارد: «چیزی که من در مورد جامعه از آن متنفرم، این است که زنان را وادار می‌کنند شیر خشک، یا شیردهی با شیر مادر را امتحان کنند. این فرزندان ما هستند و ما برایشان انتخاب می‌کنیم.»
اشلی گراهام، همین یکی- دو روز پیش، دوقلوهایش را که هر دو پسر هستند، به دنیا آورد. آیزاک، پسر اول اشلی، یک ساله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !