97 تماس با اورژانس اجتماعی بروجرد ثبت شد


97 تماس با اورژانس اجتماعی بروجرد ثبت شد

بروجرد - ایرنا - مسوول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون97 تماس با اورژانس اجتماعی مربوط به این شهرستان به ثبت رسیده است.

"مهین گودرزی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تماس ها که با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی صورت گرفته در حوزه های مختلفی اعم از سالمند آزاری، همسر آزاری، کودک آزاری و معلول آزاری بوده است.

وی افزود: مواردی نیز مربوط به آزار کودکان خیابانی و یا خانواده های بدسرپرست بوده که چه از طریق گشت سیار و یا مرکز مداخله در بحران مورد رسیدگی قرار گرفته اند.

گودرزی گفت: بعد از تماسی که با اورژانس اجتماعی صورت می گیرد کارشناسان و متخصصان حوزه اورژانس اجتماعی به محل مورد نظر مراجعه می کنند که بصورت سرپایی یا با ارجاع فرد مورد آسیب به مرکز مداخله در بحران رسیدگی می کنند.

مسوول امور اجتماعی بهزیستی بروجرد گفت: در صورت نیاز فرد مورد آسیب به مرکز مداخله در بحران انتقال داده می شود و با توجه به آسیب پیش آمده، جلسات مشاوره مشخص می شود و یا اینکه اگر نیاز باشد به مراکز بهزیستی اعزام می شود.

وی با بیان اینکه هدف اورژانس اجتماعی خدمت رسانی به موقع به افراد و گروه های هدف است گفت: اساس کار اورژانس اجتماعی ارایه خدمات سریع و تخصصی است بطوریکه مشکل افراد حل شود.

گودرزی با اشاره به اینکه کار اورژانس اجتماعی حل مشکل با پند و نصیحت نیست گفت: باید بطور تخصصی مشکل را رفع کرد و راهکار متناسب ارایه داد و در صورت نیاز فرد مورد آسیب را به مرجع مرتبط ارجاع داد.

مسوول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان بروجرد گفت: آسیب های اجتماعی پرتنوع تر و بعبارتی به روزتر شده اند که به همان نسبت برای حل و رسیدگی به این آسیب ها باید آموزش های متناسب را ارایه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است