کرونا یک خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد


کرونا یک خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته یک نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 در این استان فوت کرد، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 2 هزار و 933 نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز یکشنبه افزود: آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان اکنون به ۱۰۷ نفر رسیده که نسبت به روز گذشته هشت نفر بیشتر است که از این تعداد ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و حال چهار نفر آنها وخیم است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۴۲ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: ۶ نفر شامل سه بیمار مثبت بستری و سه بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۲ نفر بیشتر است.

شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب از ۱۴ دی ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و کنگاور هم در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت.

براساس رنگ بندی ۲۷ آذر شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام‌آبادغرب، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، گیلانغرب، جوانرود، سرپل‌ذهاب و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان پاوه در وضعیت زرد قرار داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان