ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت


ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت

نمایشگاه CES 2022 در حال برگزاری بوده و ال‌جی نیز با کانسپت جدید اومنی پاد در رویداد یاد شده حضور یافته است. ال‌جی از این کانسپت به عنوان وسیله نقلیه خودران که مرز بین خانه و خودرو را کم‌رنگ می‌کند به CES رفته و می‌گوید اومنی پاد می‌تواند به عنوان دفتر کار، مرکز تفریحی سرگرمی … The post ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت...

نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در حال برگزاری بوده و ال‌جی نیز با کانسپت جدید اومنی پاد در رویداد یاد شده حضور یافته است. ال‌جی از این کانسپت به عنوان وسیله نقلیه خودران که مرز بین خانه و خودرو را کم‌رنگ می‌کند به CES رفته و می‌گوید اومنی پاد می‌تواند به عنوان دفتر کار، مرکز تفریحی سرگرمی و یا حتی محل استراحت عمل کند.

ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت

این شرکت مشهور چیز زیادی درباره کانسپت خود منتشر نکرده اما گفته که اومنی پاد به صندلی جلوی چرخان و نمایشگر پهن در داشبورد مجهز است. این وسیله مفهومی همچنین از دستیار شخصی و صندلی عقب مجزا با حالت خواب سود می‌برد. زمانی که حالت خواب فعال شود صندلی خوابیده و استراحت گاه پا از جای خود خارج می‌شود.

ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت

با توجه به اینکه ال‌جی بیشتر به خاطر وسایل الکترونیکی شناخته شده بنابراین جای تعجبی ندارد که این کانسپت از نمایشگرهای زیاد و همچنین یخچال و قهوه ساز سود برده است. حتی قفسه لباس تاشونده نیز وجود دارد که می‌توان پیش از رسیدن به مقصد لباس را عوض نمود. این کانسپت از حالت سینما و ورزش نیز برخوردار است که کارکردهای خاص خود را دارند. ال‌جی جدای از اومنی پاد برنامه سافت V2X را نیز معرفی کرده است. این برنامه به عابران پیاده و موتورسواران در اشتراک اطلاعات با خودروهای نزدیک کمک می‌کند. به لطف اشتراک سرعت و محل حرکت، کاربران می‌توانند درباره تصادفات احتمالی اطلاعات ارزشمندی کسب کنند.

ال‌جی با کانسپت جدید اومنی پاد در CES 2022 حضور یافت

این شرکت بزرگ علاوه بر محصولات یاد شده کاکپیت دیجیتالی را نیز رونمایی کرده که اساساً نسخه‌ی خاص ال‌جی از هایپراسکرین MBUX مرسدس است. این نمایشگر کاملاً پهن از پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی و یک نمایشگر برای سرنشین جلو تشکیل شده و کاملاً در داشبورد خودنمایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل