راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش؛ راهکاری برای رقابت در عرصه تولید


راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش؛ راهکاری برای رقابت در عرصه تولید

مدیرعامل تعاونی کفش‌های ماشینی هیدج گفت: راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش، راهکاری برای رقابت کفش هیدج در عرصه تولید است.

میثم جماعت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نیم‌ قرن است بذر تولید کفش توسط مرحوم رمضان دهقان در سرزمین حاصل‌خیز هیدجیان پاشیده شده است، اظهار کرد: امروز پس از نیم قرن فعالیت کفش هیدج در بازار کشور حرفی برای گفتن داشته و روز به روز به تعداد تولیدی‌های کفش ماشینی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل تعاونی کفش ماشینی در هیدج، اظهار کرد: با توجه به رشد چشم‌گیر واحدهای تولیدی کفش صنعتی و با رایزنی پیشگامان و فعالان این عرصه تعاونی کفش ماشینی هیدج با عضویت غریب به ۴۰ واحد فعال و ظرفیت اسمی روزانه تولید ۷۵۰۰۰ جفش کفش تشکیل شده است.

مدیرعامل تعاونی کفش ماشینی هیدج با بیان اینکه تعاونی کفش ماشینی هیدج ظرفیت تولید ۷۵ درصد کل تولید کفش هیدج اختصاص داده است، متذکر شد: هیدج قطب اصلی تولید کفش بچه‌گانه در کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اگر قرار است هیدج به عنوان قطب تولید کفش در کنار بزرگان هنرنمایی کند نیازمند حل برخی از مشکلات هستیم، متذکر شد: از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش هیدج که یکی از نیازهای مبرم تولیدکنندگان است، اشاره کرد.

جماعت در این شهرک واحدهای تولیدی با ظرفیت استقرار ۲ تا ۱۰ هزار مترمربع می‌تواند مستقر شود، بیان کرد: از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی این شهرک این است که می‌توان در حوزه تامین زنجیره تولید قدم برداریم، به همین خاطر از همه مسئولان مرتبط درخواست داریم در کنار تولیدکنندگان در حل مشکلات باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید