پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا ؟


پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا ؟

برخی می‌گویند چه بهتر که پرسپولیس از آسیا کنار رفت چون برای فصل جدید شرایط مناسبی هم نداشت. نوشته پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا ؟...

پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا ؟

چرا برخی پرسپولیسی‌ها از اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا خوشحال شدند؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 | 15:40
پرسپولیسی‌ها خوشحال از حذف از آسیا ؟

برخی می‌گویند چه بهتر که پرسپولیس از آسیا کنار رفت چون برای فصل جدید شرایط مناسبی هم نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حالا که چند روزی از کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد، بهتر می‌توان در این باره قضاوت کرد و شاید به همین دلیل باشد که حالا برخی هواداران دو تیم نیز از این اتفاق ناراحت نیستند و آن را کلیدی برای حل مشکلات گذشته باشگاه می‌دانند.

پرسپولیس که در چهار سال گذشته دوبار تا فینال این رقابت‌ها پیش رفته غایب بزرگ این دوره است. با این حال هواداران این تیم می‌گویند تیم فعلی با توجه به اینکه عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته و مدت‌ها نیز با پنجره بسته روبرو بوده آنقدر با کیفیت نیست که توانایی مقابله با غول‌های آسیایی را داشته باشد و همین بهتر که از مسابقات بدین شکل کنار برود تا اتفاقاتی مثل بازی با الهلال در فصل گذشته رقم نخورد.

در سوی دیگر ماجرا هم منافع مالی است که حداقل برای هر پیروزی در این بازی‌ها نصیب نمایندگان ایران می‌شد اما با تحریم‌های بانکی این پاداش‌ها نیز دیگر به دست باشگاه نمی‌رسد.

به همین دلایل بسیاری حذف از آسیا را به فال نیک گرفتند تا شاید این ساختار معیوبی که که در این باشگاه وجود دارد اصلاح شده و تیمی‌واقعا حرفه ای به دوره‌های بعدی این رقابت‌ها برود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات