المیادین: طرف‌های اروپایی در مذاکرات کُند هستند


المیادین: طرف‌های اروپایی در مذاکرات کُند هستند

شبکه المیادین به نقل از یک منبع ایرانی حاضر در وین گزارش داد که مذاکرات به خاطر تعلل طرف‌های اروپایی کُند پیش می‌رود و هنوز به مرحله توافق نرسیده‌ایم.

المیادین: طرف‌های اروپایی در مذاکرات کُند هستند

به گزارش راهبرد معاصر، به نقل از یک منبع مذاکره کننده در وین گزارش داد که طرف‌های اروپایی حاضر در وین مذاکرات را آهسته پیش میبرند.

المیادین در ادامه به نقل از این منبع ایرانی افزود: مذاکرات کند پیش میرود و هنوز به مرحله توافق نرسیده است.

وی گزارش الرای الیوم درباره توافق دوساله را قویا رد کرده و گفته، هدف ما دستیابی به توافقی دائم است و رایزنی‌ها در این چارچوب ادامه دارد.

روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» روز یک شنبه در همین ارتباط در خبری اختصاصی ادعا کرده بود، توافق در وین در واقع تکمیل شده و موانعی که در مسیر مذاکرات طی دور‌های قبلی وجود داشت، برداشته شده است.

درحالیکه مقامات رسمی وین تا کنون حرفی از جزئیات مذاکرات اعلام نکرده‌اند، رأی الیوم در ادامه مدعی شده، این دور از مذاکره به توافقی موقت و دو ساله ختم شده تا مرحله آزمایش و اعتمادسازی باشد و به موجب آن آمریکا تمامی تحریم‌های وضع شده در دوره رئیس‌‍جمهور سابق «دونالد ترامپ» را لغو کند.

ادامه دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم‌ها بین ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام از روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در شهر وین آغاز و از آن روز در سطوح و فرمت‌های مختلف در جریان است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر