افتتاح آزمایشگاه مشترک ذخیره انرژی دانشگاه تهران و شرکت کروز


افتتاح آزمایشگاه مشترک ذخیره انرژی دانشگاه تهران و شرکت کروز

عصر خودرو- در این مراسم که با حضور مهندس حمید کشاورز، دکتر سلطانی رییس دانشکده فنی دانشگاه تهران، دکتر مجید نیلی رییس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و اساتید دانشکده های فنی و علوم دانشگاه تهران در سالن کنفرانس ساختمان فنی این دانشگاه برگزار شد، آزمایشگاه جدید ذخیره انرژی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دکتر مجید نیلی با اشاره به این موضوع که در گذشته دانشگاه تهران تنها در حوزه فعالیت های علمی و پژوهشی فعالیت داشته افزود: حضور فناوری های جدید باعث شد تا دانشگاه تهران مسیر جدیدی را به سمت کارآفرینی ایجاد کند که این مسیر باعث افتتاح یک دانشکده قدرتمند به نام دانشکده کارآفرینی شد است. وی در خصوص همکاری های صنعت و دانشگاه در سال های گذشته افزود: دانشکده های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران طی 4 سال گذشته فعالیت های مشترک زیادی با شرکت کروز داشته است و ادامه این همکاری ها باعث شد تا این آزمایشگاه مشترک ذخیره انرژی به عنوان یک اتصال قوی حلقه دانشگاه و بخش خصوصی صنعت باشد. وی افزود علاوه بر این آزمایشگاه که قرار است بر روی تحقیق و توسعه و تولید باتری های لیتیوم-یون فعالیت کند، در سال آینده نیز یک آزمایشگاه دیگر با همکاری شرکت کروز راه اندازی می شود که که قرار است فعالیت های جدیدتری را در حوزه توسعه قطعات های-تک دنبال کند.

افتتاح آزمایشگاه مشترک ذخیره انرژی دانشگاه تهران و شرکت کروز

مهندس حمید کشاورز نیز با اشاره به این موضوع که شرکت کروز خودش را در زمینه توسعه قطعات های تک مسئول می داند افزود، شرکت قطعه سازی کروز به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های قطعه سازی در بخش خصوصی کشور در حال حاضر با به کار گیری 13000 نفر پرسنل مجرب، بیش از 3000 قطعه را برای خطوط تولید و افتر مارکت تولید می کند. وی افزود: این شرکت خودش را در حوزه تحقیق و توسعه و تولید قطعات با تکنولوژی بالا مسئول می داند و امیدوار است با گسترش همکاری ها با دانشگاه و تقویت این حلقه اتصال صنعتی و دانشگاه فعالیت های گسترده ای در این حوزه انجام دهد و مانند همیشه در این حوزه پیشرو باشد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!