آخرین خبرها از تمرین امروز پرسپولیس+ عکس


آخرین خبرها از تمرین امروز پرسپولیس+ عکس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 11:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده شب گذشته از مشهد به تهران رسیدند، امروز (یکشنبه) از ساعت 11:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم را برای آنها تشریح کرد.

* سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته برابر پدیده، زیر نظر مربی بدنساز تیم با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی ریکاوری کردند و راهی رختکن شدند.

* سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی تمرین 80 دقیقه‌ای و نسبتا سنگینی را در برنامه داشتند و در بخش‌های مختلفی چون؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، حمله به دروازه و مینی فوتبال شرکت داشتند.

آخرین خبرها از تمرین امروز پرسپولیس+ عکس

آخرین خبرها از تمرین امروز پرسپولیس+ عکس

* محمد شریفی امروز به تمرینات گروهی بازگشت و وحدت هنانوف هم زیر نظر مربی بدنساز تیم، برنامه‌های بدنسازی خود را انجام داد.

* علی شجاعی، حامد پاکدل و امید عالیشاه نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند.

* عیسی آل کثیر هم که روز گذشته در بازی برابر پدیده با مصدومیت مواجه شده بود، امروز تمرین نکرد.

* تیم فوتبال پرسپولیس با تمرینات پیش روی خود آماده می‌شود تا روز پنجشنبه در بازی برابر فجر سپاسی از هفته پانزدهم به میدان برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟