تعبیر خواب ادرار کردن: 46 تعبیر دیدن ادرار در خواب


دیدن ادرار در خواب هم برای مردان و هم برای زنان دارای تعابیری خاص است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب ادرار کردن نکات جالب و مهمی بخوانید. دیدن ادرار در خواب در بردارنده دو مفهوم است. اول آنکه شما باید تلاش کنید تا احساسات خود را آزاد کرده و کنترل بر آن ها را به دست فراموشی بسپارید و دوم آنکه به تعبیری معنوی تر شما در...

دیدن ادرار در خواب هم برای مردان و هم برای زنان دارای تعابیری خاص است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب ادرار کردن نکات جالب و مهمی بخوانید. دیدن ادرار در خواب در بردارنده دو مفهوم است. اول آنکه شما باید تلاش کنید تا احساسات خود را آزاد کرده و کنترل بر آن ها را به دست فراموشی بسپارید و دوم آنکه به تعبیری معنوی تر شما در حال حاضر بسیار ولخرجی می کنید.

ادرار به هر شکلی که در خواب دیده شود با احساسات خواب بیننده، نیت های او و ایگو یا همان نفس او در ارتباط است. برخی اوقات افرادی وجود دارند که طبق باورهای موروثی و تصادفی خود ادرار را چیزی کثیف یا چندش آور می دانند و به همین دلیل تعبیری نادرست از خواب ادرار خواهند داشت. درواقع، می توان از تعبیر ادرار به روش هایی استفاده کرد که به ما کمک می کند تا بهتر زندگی کنیم و آزادی معنوی را تجربه کنیم. ادرار نیز درست مثل سایر مایعات بدن انسان ماده ای جادویی است. در دوران باستان، از ادرار در آیین های درمانی و شفابخش بخصوصی استفاده می شد که این سنت ها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا در بخش های بعدی این مقاله شما را با این آیین ها آشنا کنیم.

بدن ما موهبتی شگفت انگیز است که جهان هستی آن را به ما هدیه کرده است و این موهب دارای عملکردهایی متعدد و بسیار گوناگون است که اضافات خود را به شکل مایع یا جامد دفع می کند. اگر در خواب ببینیم که مجرای ادراری ما باز می شود و ادرار می کنیم، این خواب نشانه ای بسیار خوشایند و مبارک است. همچنین ادرار شما می تواند نشان دهنده یک ترس اجتماعی هم باشد. ادرار کردن فرایندی است که روزانه چندین مرتبه اتفاق می افتد.

در حقیقت، ادرار کردن به فرآیندی خودکار در ما تبدیل شده است. ناحیه تناسلی انسان دارای ساختاری شگفت انگیز است. زیگموند فروید، روانشناس معروف در حوزه خواب، معتقد است که دیدن ادرار در خواب تنها از آن جهت قابل توجه است که در بیداری هم این اتفاق عینا رخ می دهد. اما این تنها تحلیلی روانشناسانه از خواب ادرار است و تحلیل معنوی این خواب بطور کلی با تحلیل روانشناسانه آن متفاوت است. اگر در خواب خود را در توالت در حال ادرار کردن ببینید، تعبیر آن است که شما باید به پاکسازی احساسی و عاطفی در زندگی واقعی خود بپردازید. با ما همراه باشید تا با هم به بررسی تعابیر مختلف خواب ادرار کردن بپردازیم.

۱. تعبیر کلی ادرار در خواب

بطور کلی دیدن ادرار در خواب تعبیری ناخوشایند ندارد و این خواب به یکی از جنبه های مثبت زندگی واقعی شما اشاره می کند. علاوه بر این، دیدن ادرار حیوان در خواب نمادی از بارداری است. اگر شما زنی هستید که در خواب ادرار خود را می بینید، در فرهنگ تعبیر خواب فارسی این خواب از کودکی که در راه دارید خبر می دهد. به رفتارها و اعمال خود در زندگی فکر کنید. این خواب تعبیر مهم تری هم دارد و به شما این پیام را می دهد که به ویژگی های اخلاقی خود فکر کنید زیرا شما می توانید در دنیای درونی و بیرونی خود به فردی بهتر از آنکه هستید تبدیل شوید.

اگر در خواب ادرار را ببینید یا در خواب ببینید که به توالت می روید تا در آن جا ادرار کنید، تعبیر آن است که شما باید از احساسات خود رها شوید و با آن ها خداحافظی کنید. بطور کلی ادرار کردن در خواب نشان دهنده آن است که زندگی شما به نوعی از کنترل تان خارج شده است.

در فرهنگ یونان باستان، ادرار در خواب نمادی از ثروت عظیم و منافع مالی قابل توجه است. این خواب همچنین می تواند نمادی از رفتارهای غیراجتماعی شما نیز باشد. اخیرا چه رفتارهایی داشته اید؟ آیا رفتاری انعطاف پذیر داشته اید؟ کدام یک از جنبه های زندگی خود را می توانید تغییر بدهید تا به فردی منعطف در اجتماع تبدیل شوید؟ به این سوال ها فکر کنید و تغییراتی مثبت در زندگی خود به وجود آورید.

۲. منتظر ادرار کردن

اگر در خواب ببینید که منتظر هستید تا ادرار کنید، تعبیر آن است که شما باید بجای آنکه مراقب دیگران باشید، بر زندگی خودتان تمرکز کنید- کاری که مدت هاست دنیای درون شما در انتظار آن به سر می برد.اگرچه دیدن ادرار در خواب دربردارنده پیام های بسیار زیادی است اما تا به اینجا مروری کلی از چنین خوابی را با هم خواندیم. در بسیاری از متون معنوی دیدن ادرار در خواب پیامی است که به شما می گوید افکار و ادراک شما در طول مسیر زندگی تان شکل گرفته است و اکنون باید آن ها را رها کنید. این خواب در اصل به این مفهوم است که ما قادر هستیم هرچیزی را در زندگی کنترل کنیم اما نیاز داریم که برخی رویدادها و موقعیت ها را به دست فراموشی بسپاریم. حقیقت این است که همه ما در دوره هایی از زندگی از احساسات سرکوب شده خود رنج می بریم و درد آن ها ما را آزار می دهد.

۳.تعبیر خواب تماشا کردن فردی در حال ادرار

اگر در خواب خود را در حال تماشا کردن فردی ببینید که در حال ادرار کردن است، تعبیر آن است که اکنون زمان برقراری ارتباط و تعامل بهتر با دیگران فرا رسیده است. آیا تعامل برقرار کردن با دیگران به اندازه ای ارزش دارد که بخشی از زمان خود را به این کار اختصاص دهید؟ بهرحال گوش ندادن به دیگران همواره خطراتی را برای شما به همراه دارد و نتیجه چنین خوابی از دست دادن کنترل شما خواهد بود. خبر خوب آنکه در تعبیر خواب هایی که از سال های 1930 موجود است، دیدن ادرار در خواب می تواند با منافع مالی هم در ارتباط باشد.

۴.تعبیر خواب ادرار کردن در خیابان

اگر در خواب خود را ببینید که در خیابان در حال ادرار کردن هستید و نمی توانید صبر کنید تا به توالت برسید، این خواب با چگونگی درک دیگران از شما در ارتباط است و نشان می دهد که شما باید در زندگی بیش از پیش از حریم خصوصی خود مراقبت کنید.

۵.تعبیر خواب دیدن سگی در حال ادرار

اگر در خواب سگی را در حال ادرار کردن مشاهده کنید، تعبیر آن است که بهترین دوست شما یا یکی از افراد خانواده تان در آینده ای نزدیک به شما نزدیک می شود تا با شما وقت بگذراند. اکنون فرصت خوبی برای گفتگو کردن پیرامون هر موضوعی است.

۶.تعبیر خواب دیدن ادرار فردی غیر از خواب بیننده

اگر در خواب ادراری را ببینید که متعلق به کسی غیر از شما است، تعبیر آن است که شما در زندگی کاری خود رقیب و دشمنی دارید. اگر در خواب ببینید که ادرار روی زمین پاشیده می شود، تعبیر آن است که ترس از دست دادن مسئولیت مالی شما را آزار می دهد و در آینده نگرانی هایی را در رابطه با پول و سرمایه تجربه خواهید کرد. این خواب با احساسی ناخوشایند نسبت به دیگران در ارتباط است و نشان می دهد که شما در تلاش هستید تا خود را از موقعیتی منفی و ناخوشایند در زندگی روزمره خود رها کنید. همچنین این خواب به شما می گوید که باید خود را در آینده از نگرانی ها و ترس هایتان خلاص کنید.

۷. تعبیر خواب خیس کردن خود با ادرار

اگر در خواب ببینید که ادرار کرده و خودتان را خیس می کنید، این خواب با پول در ارتباط است. راهی پیدا کنید تا بعد از این پول هایتان را پس انداز کنید. اگر در خواب ببینید که خودتان را خیس می کنید، یعنی لباس های خود یا لباس های دیگری را با ادرار خیس می کنید، تعبیر آن است که مشکلات اجتماعی سر راه شما ظاهر می شوند. سعی کنید از چالش و درگیری با دوستان و آشنایان تان فاصله بگیرید. اگر در خواب ببینید که رختخواب خود را با ادرار خیس می کنید، تعبیر آن است که در این بازه زمانی دوران سختی را به دلیل مشکلات مالی پشت سر می گذارید. خبر خوب این که شما این توانایی را دارید که با دیگران تعاملی قدرتمندانه داشته باشید اما خیس کردن رختخواب در خواب می تواند به این مفهوم باشد که شما باید بیشتر به رفتار خود و رویکردتان در تعامل با دیگران بویژه همکاران و دوستانتان فکر کنید. اگر در خواب ببینید که فردی غیر از شما خودش را با ادرار خیس می کند، تعبیر آن است که پولی سر راه شما قرار می گیرد.

۸. تعبیر خواب توالتی لبریز از ادرار

این یکی از رایج ترین نمونه های دیدن ادرار در خواب است. دیدن توالتی که در آن ادرار بالا زده است در خواب تعبیر آن است که شما در شرایطی قرار دارید که باید به دلیل نیازهای شخصی خودتان روی پای خودتان بایستید. دیدن توالتی مملو از ادرار در خواب به این معناست که شما باید با تمامی مشکلات و سختی های زندگی واقعی خود خداحافظی کنید و به آن ها اجازه دهید از زندگی شما خارج شوند. بعلاوه این خواب نشان دهنده احساسات سرکوب شده شما است. دیدن توالتی لبالب از ادرار در خواب نشان دهنده آن است که شما به نوعی آزادی و پاکسازی عاطفی نیاز دارید. آیا از یکی از نزدیکان خود عصبانی و خشمگین هستید؟ معمولا در چنین مواقعی احتمال دیدن این خواب چند برابر می شود.

۹. تعبیر خواب نوشیدن ادرار

نوشیدن ادرار اگرچه کاری چندش آور است اما این کار از نظر معنوی فواید بسیاری برای سلامت انسان دارد. دیدن نوشیدن ادرار در خواب نمادی از مالکیت و پول و ثروت بسیار زیاد است. این خواب همچنین نشان دهنده صحت و سلامت کامل در زندگی واقعی است.

اگر در خواب ببینید که به هنگام ادرار کردن دردی در مثانه خود احساس می کنید، تعبیر آن است که شما در تعامل با دوستان نزدیک یا افراد خانواده خود گشاده رو نیستید یا پذیرش بالایی ندارید.

۱۰. تعبیر خواب ادرار کردن در مکان های عجیب و غریب

اگر در خواب ببینید که در جاهایی عجیب و غریب ادرار می کنید، تعبیر آن است که شما در جایی با مشکلی روبرو می شوید که باید در آن شرایط از توانایی غریزی خود استفاده کنید. اگر در خواب ببینید که در پارکی ادرار می کنید، تعبیر آن است که شما در حین انجام تعهدات و مسئولیت های خود به پتانسیل ها و ویژگی های زیبای درونی خود دست خواهید یافت و آن ها را کشف خواهید کرد. اگر در خواب خودتان را ببینید که ناگهان شلوار خود را درآورده و در جایی عجیب و غریب ادرار می کنید، تعبیر آن است که شما باید لایه های متفاوتی از شخصیت خود را ابراز کنید تا قلمرو خود را در زندگی مشخص کنید. اگر در خواب ببینید که داخل خانه یا در محل کار یا اداره ادرار می کنید، تعبیر آن است که شما باید بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

۱۱.تعبیر خوابی که در آن کسی روی خواب بیننده ادرار می کند

این خواب تجربه ای خوشایند و دوست داشتنی به شمار نمی رود و تعبیر آن است که شما هیچ کنترلی در زندگی خود ندارید. اگر به یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنید نگاه کنید، متوجه می شوید که شما قادر هستید راه حلی برای هر چیزی پیدا کنید.

اگر در خواب ببینید که فرد دیگری روی شما ادرار می کند، این خواب نمادی از مشکلات است. شما کنترل تان را بر زندگی خود از دست داده اید و این وضعیت تاثیری منفی بر اعتماد به نفس شما داشته است. اگر در خواب احساس شرمندگی و خجالت را تجربه کنید، این احساس نماد یک نیروی نهفته در زندگی شما است.

۱۲. دیدن ادرار دیگران در خواب

دیدن ادرار دیگران در خواب نیز نشان می دهد که شما در شرایطی که فردی تلاش می کند تا به شما کمک کند، به فردی غیرقابل کنترل تبدیل می شوید.

۱۳. دیدن توالت پر از ادرار در خواب

دیدن توالتی پر از ادرار در خواب نیز نشان می دهد که سودی غیرمنتظره به شما خواهد رسید. این سود می تواند با پول بسیار زیادی که به شما می رسد در ارتباط باشد.

۱۴. تعبیر خواب دیدن کودکی در حال ادرار

شاید باور نکنید اما دیدن کودکی در حال ادرار کردن در خواب دربردارنده تعبیری معنوی است. این خواب با رها کردن احساسات به منظور یافتن تولدی دوباره در ارتباط است. همچنین این خواب به شما اعلام می کند که باید احساسات منفی و ناخوشایند خود را برطرف کنید. خواب شما پیامی واضح و آشکار است و به شما نوید می دهد که قادر هستید بر هر چیزی فائق آیید. دیدن کودکی در حال ادرار در خواب نمادی از تولد دوباره و شروعی جدید است. اغلب زمانی این خواب را می بینیم که احساس می کنیم قادر نیستیم به چیزی دست یابیم. این خواب می تواند در نتیجه تصویر ذهنی منفی ما رخ دهد. اگر در خواب کودکی را ببینید که در هوا ادرار می کند، تعبیر آن است که شما در آینده ای نزدیک آرامش و خوشحالی را تجربه خواهید کرد. دیدن کودک نوپا و نوزاد در حال ادرار کردن در خواب نمادی از شروع جدید، خلوص و پاکسازی کارمای شما است.

۱۵. تعبیر خواب ادرار کردن در توالت

اگر در خواب خود را ببینید که در توالت ادرار می کنید، این خواب نمادی از احساساتی است که اخیرا آن ها را انکار کرده و نادیده گرفته اید. بعلاوه این خواب خبر می دهد که شما زندگی خود را بطور کامل تحت کنترل خود قرار می دهید. این وضعیت اگرچه خوب و پسندیده است اما می تواند مانع از لمس زیبایی نهفته در اتفاقات و ماجراهای اتفاقی و خودبخودی باشد. شما به خودتان اجازه نمی دهید که خودِ واقعی تان را ابراز کنید و به این ترتیب این تصور را برای دیگران به وجود می آورید که چهره واقعی خود را پشت نقابی پنهان کرده اید و خودتان نیز بر این باور هستید که این نقاب از شما در برابر نیات و مقاصد پلید و شوم دیگران محافظت می کند. شما تلاش می کنید تا تمامی قلمروهای خود را در هر جنبه ای از زندگی تان مشخص کنید. با این وجود، به زودی با مشکلاتی در زندگی شخصی خود روبرو می شوید. یک نفر به شما ثابت می کند که شما نمی توانید همیشه آنچه می خواهید را به دست آورید.

۱۶. تعبیر خواب کاسه توالت

دیدن کاسه توالت در خواب نشان دهنده نفس(ایگو) و غرور آسیب دیده و خدشه دار شده شما است. شما بر این باور هستید که می توانید هر چیزی را در اختیار داشته باشید اما برخی اوقات اوضاع زندگی آنطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. در سال 1932 مقاله ای معنوی و جذاب با موضوع تعبیر خواب کاسه توالت در لندن پرس منتشر شد و در آن آمده بود که دیدن کاسه توالت در خواب نشان دهنده آن است که شما باید ایگوی خود را رها کنید و حرکت یا اقدام بعدی خود را انتخاب کنید. این خواب اغلب زمانی رخ می دهد که ما در شرایطی قرار می گیریم که باید به حل مشکلاتی در روابط خود با دیگران بپردازیم. دیدن ردیفی از کاسه توالت های مردانه در خواب نشان دهنده آن است که احتمالا مشکلاتی بین خواب بیننده و فردی از جنس مخالف او به وجود می آید.

۱۷. تعبیر خواب ادرار خونی

دیدن ادرار خونی یا قرمز رنگ در خواب نشان دهنده از دست دادن شور و شوق در زندگی است. دیدن خون در ادرار در بیداری علامت سنگ کلیه یا کم خونی است. اگر در خواب ببینید که خون ادرار می کنید، تعبیر آن است که لحظه ای دردناک در انتظار شما خواهد بود اما شما از طریق این تجربه بهترین راه برای رسیدن به اهداف خود را پیدا می کنید.

۱۸. تعبیر خواب ادرار کردن روی زمین

اگر در خواب ببینید که روی زمین ادرار می کنید، تعبیر آن است که افرادی در زندگی شما وجود دارند که می خواهند زمین خوردن و سقوط شما را ببینند و به همین دلیل شما هم کنترل زندگی خود را از دست می دهید. از منظر معنوی شما خودتان این افراد را می شناسید و می دانید آن ها چه کسانی هستند. به ندای درون و شهود خودتان گوش فرا دهید. علاوه بر این، دیدن زمینی آغشته به ادرار در خواب نشان دهنده آن است که دیگران خواستار دریافت راهنمایی ها و پیشنهادات شما هستند.

۱۹. تعبیر خواب ادرار کردن در ملأ عام

اگر در خواب ببینید که در ملأ عام ادرار می کنید، این خواب بی مسئولیتی و محروم بودن از یک زندگی محرمانه و خصوصی را نشان می دهد. یکی از نزدیکان شما مشتاق است که مورد تعریف و تمجید دیگران قرار بگیرد و به همین دلیل در مرکز توجه قرار گرفته است. بطور کلی این خواب نمادی از حفظ حریم در زندگی خصوصی تان است و نشان می دهد که شما مدت هاست احتیاط و محافظه کاری را فراموش کرده اید. اگر در خواب ببینید که شما در ملأ عام ادرار می کنید و دیگران هم شما را تماشا می کنند، این تعابیر بسیار جدی تر می شوند و این خواب به شما هشدار می دهد که مراقب حریم خصوصی تان در زندگی شخصی خود باشید.

۲۰. تعبیر خواب خیس کردن رختخواب

اگر در خواب ببینید که در رختخواب خود ادرار کرده و آن را خیس کرده اید، این خواب نمادی از یک تجربه دردآور و ناخوشایند که هنوز هم شما را آزار می دهد. برخی اوقات هم دیدن ادرار کردن در خواب واقعا به این معناست که شما باید هر چه زودتر در بیداری به دستشویی بروید.

۲۱. تعبیر خواب بوی ادرار

ادرار مشمئزکننده و بدبو در خواب به این مفهوم است که شما در زندگی واقعی آب بدن خود را از دست داده اید. بوییدن بوی تند و تیز ادرار در خواب پیامی از بدن شما به شما است که می گوید آب بیشتری بنوشید. راه رفتن در میان توالت های بد بو در خواب نشان دهنده آن است که شما باید موقعیتی را و به ویژه یک موقعیت کاری را کنترل کنید. از منظر معنوی نیز بوی ادرار در خواب نمادی از حس ششم و شهود و بینش قوی شما است.

۲۲. تعبیر خواب ناتوانی در پیدا کردن مکانی برای ادرار کردن

اگر در خواب ببینید که قادر نیستید مکانی برای ادرار کردن در خواب پیدا کنید، این خواب از یک آزادی و رهایی عاطفی خبر می دهد. شما دوست دارید که احساسات سرکوب شده خود را آشکار کنید و احساس واقعی خود را به دیگران نشان دهید اما اعتماد به نفس پایین شما مانع از این کار می شود. همین وضعیت شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد. اگر در خواب خود را ببینید که به دنبال پیدا کردن جایی برای ادرار کردن می گردید، این خواب نشان دهنده آن است که همین حالا در زندگی واقعی نیاز دارید که به دستشویی بروید. این خواب می تواند پیامی از جانب مغز شما باشد که به شما هشدار می دهد:” بیدار شو! من باید به دستشویی بروم”.

۲۳. تعبیر خواب دیدن فردی در حال ادرار کردن

شاید حتی فکرش را هم نمی کنید اما دیدن فردی در حال ادرار در خواب می تواند پیامی از جانب روح شما باشد. روحتان به شما می گوید که شما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و به اهداف خودتان برسید. دیدن این خواب می تواند به این مفهوم باشد که دیگران موجب از دست دادن کنترل شما شده اند. اگر در خواب کودکی را در حال ادرار کردن مشاهده کنید، تعبیر آن است که درک و شناخت شما از دیگران مقطعی و موقتی است.

۲۴. تعبیر خواب دیدن مردی در حال ادرار کردن

فرقی نمی کند که مرد هستید یا زن! اگر در خواب مردی را در حال ادرار کردن ببینید، تعبیر آن است که شما باید با جنبه مردانه وجودی خودتان ارتباط برقرار کنید. یاد بگیرید که چطور انتخاب هایی مثبت داشته باشید و به این ترتیب شادی و خوشحالی را به زندگی خود وارد کنید. دیدن چندین مرد در حال ادرار به این معناست که مردی به شما توصیه ای می کند و بهتر است این توصیه را جدی گرفته و به آن گوش دهید.

۲۵. تعبیر خواب دیدن زنی در حال ادرار

اگر خواب بیننده مردی باشد و در خواب زنی را در حال ادرار کردن ببیند، طبق نظریات فروید این مرد به ناامیدی و یاس جنسی مبتلا شده است. علاوه بر این، دیدن زنی در حال ادرار در خواب به این مفهوم است که شما باید روی جنبه حساس زنانه خود کار کنید. این خواب همچنین نمادی از اضطراب و نگرانی است. اگر شما خودتان زنی هستید و در خواب زن دیگری را در حال ادرار کردن ببینید، این خواب سراسر با احساسات و عواطف شما در ارتباط است. این خواب می تواند نمادی از شکست و عدم موفقیت در رابطه دوستی باشد. اگر در خواب شما هر گونه احساس خجالت و شرمندگی به دلیل ادرار کردن زنی وجود داشته باشد، تعبیر آن است که شما به حریم شخصی بیشتری در زندگی نیاز دارید.

۲۶. تعبیر خواب ادرار کردن به شکل فواره ای

اگر در خواب خودتان را ببینید که به شکل فواره ای ادرار می کنید، این خواب با اعتماد به نفس شما و کاهش مسئولیت پذیری شما در ارتباط است. فروید این خواب را نمادی از ضرورت آزادی در رابطه جنسی می داند. کتاب های بسیار زیادی وجود دارد که در آن ها نیز ادرار در خواب نمادی از اسپرم است.

۲۷. تعبیر خواب دیدن حیوانی در حال ادرار کردن

این خواب نشان دهنده دورانی ناخوشایند است که در نتیجه بی دقتی و بی ملاحظگی فرد دیگری آن را تجربه می کنید. این خواب به شما هشدار می دهد که مراقب رفتار و گفتار خودتان باشید.

۲۸. تعبیر خواب بوی ادراری که حال شما را به هم می زند

این خواب ناخوشایند نشان دهنده دورانی ناخوشایند در زندگی شما است. خبر خوب آنکه شما از حس ششم قوی برخوردار هستید و به سرعت بر مشکلات پیروز می شوید. در نهایت شما راه حل مطلوبی پیدا می کنید که برای همه مفید و موثر خواهد بود.

۲۹. تعبیر خوابی که در آن شما همراه با فرد دیگری با هم ادرار می کنید

این خواب نشان می دهد که شما در زندگی واقعی با این فرد رابطه ای عمیق و پرمعنا خواهید ساخت. اگر در خواب ببینیدکه با اغواگری و فریبندگی روی کسی ادرار می کنید، تعبیر آن است که شما احساسات سرکوب شده عاشقانه خود را رها می کنید.

۳۰. خواب ادرار داشتن اما ناتوانی در ادرار کردن

اینکه خواب ببینید احساس نیاز به دفع ادرار دارید اما نمی‌توانید ادرار کنید نشانه‌ی آن است که در خرج کردن پول‌هایی که لازم است مشکل دارید. ممکن است برای آنکه بودجه و توان مالی متعادلی داشته باشید در خرج کردن صرفه جویی نشان بدهید.

۳۱. خواب نگه داشتن ادرار

خواب نگه داشتن ادرار نشان از آن دارد که احساسات منفی‌تان را سرکوب می‌کنید.

۳۲. خواب ادرار کردن در محل کار یا کلاس درس

خواب ادرار کردن در محل‌های نیمه عمومی که مرتبا در آن‌ها حاضر می‌شوید نشان از آن دارد که شما تلاش می‌کنید مرزها و قلمرو خود را مشخص کنید. بخش‌هایی از زندگی‌تان را شخصی و خصوصی قلمداد می‌کنید و نمی‌خواهید دیگران در کارتان دخالت بکنند.

۳۳. خواب ادرار کردن برای تست بارداری

اگر در خواب ببینید که برای تست بارداری ادرار می‌کنید، این خواب حاکی از آن است که برای انجام یا عدم انجام یک سری کارهای مشخص به دنبال نشانه‌هایی می‌گردید. شما با آزادی عمل اندک دادن به عواطف‌تان و دقت در نحوه‌ی واکنش سایرین به ایده‌های‌تان به امتحان کردن اوضاع می‌پردازید.

۳۴. خواب ادرار کردن روی صورت

این که در خواب ببینید صورت‌تان پر از ادرار شده است، نشانه‌ی آن است که کسی قرار است عواطف منفی‌اش را نثار شما بکند تا حدی که فرار و اجتناب از آن غیر ممکن است. این خواب پیشگویی می‌کند که کسی در معذب کردن شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

۳۵. خواب پاک کردن ادرار

پاک کردن ادرار در خواب نشانه‌ی آن است که ممکن است کاری را انجام دهید که انتظار دارید بابت آن به شما پول پرداخت شود. اما در واقعیت پول بسیار کمی به شما پرداخت خواهد شد.

۳۶. خواب حمل کردن ادرار

حمل کردن یک کیسه یا بطری ادرار با خود بی هیچ دلیل خاصی نشان دهنده‌ی آن است که زمان و انرژی خود را روی ایده‌های منفی که باید ترک‌شان کنید صرف می‌کنید. باورهای‌تان شما را از دستیابی به آزادی‌های روانشناختی باز داشته اند.

۳۷. خواب دست زدن به ادرار

دست زدن به ادرار در خواب، حاکی از آن است که با وضعیت‌های بد بخصوصی در آینده‌ی نزدیک روبرو خواهید شد. این وضعیت ممکن است به دیگران یا حتی خود شما مربوط باشد. یاد گرفتن نحوه‌ی برخورد با عواطف منفی کلید حل مشکلات است.

۳۸. خواب ادرار کردن نوزاد

اینکه خواب ببینید نوزادی ادرار می‌کند نشانه‌ی آن است که نوزادی قرار است به جمع خانواده‌تان اضافه شود.

۳۹. خواب خیس کردن شلوار

اگر خواب دیدید که به صورت تصادفی خودتان یا شلوارتان را خیس کردید، چنین خوابی به معنی آن است که شما در آستانه‌ی انفجار عاطفی هیجانی قرار دارید. شما از رها سازی تمام احساساتی که درون خودتان پنهان کرده‌اید احساس نا امیدی می‌کنید.

۴۰. خواب ادرار درون ظرف یا سطل

اینکه در خواب ببینید ظرف یا سطلی پر از ادرار است، نشان می‌دهد که متوجه تجمع احساسات و انرژی‌های منفی بخصوصی در محیط اطراف‌تان شده‌اید. اما، راهی برای مقابله با این اوضاع پیدا نمی‌کنید، به همین خاطر تا جایی که ممکن باشد کناره می‌گیرید.

۴۱. خواب کیسه‌ی ادرار

دیدن یا استفاده کردن از کیسه‌ی ادرار در خواب نشان دهنده‌ی آن است که برای پرداختن آزادانه به نگرانی‌ها و عقاید منفی خود به یک روزنه نیاز دارید. به فکر آن باشید که ایده‌های‌تان را به صورت ناشناس ابراز کنید تا ببینید آیا مشکلات بر طرف می‌شوند یا نه.

۴۲. خواب ادرار و آب

دیدن خواب ادرار و آب مخلوط با هم نشان از آن دارد که شما برای بیان عواطف یا عقاید منفی‌تان به دیگران آماده هستید. اما هر چه را که می‌خواهید بگویید رقیق (ملایم) می‌کنید در نتیجه اظهارات منفی شما بسیار بیشتر مورد قبول واقع خواهد شد.

۴۳. خواب عفونت ادرار

خواب درباره‌ی عفونت ادرار، نشانه‌ی آن است که تعادل چیز بخصوصی را در زندگی‌تان از دست خواهید داد. شاید برای رهایی از استرس یا مقابله با آن مشکل دارید. ممکن است در آینده‌ای نزدیک متوجه شوید قادر نیستید افکار استرسی خود را در قبال تغییرات خاصی ابراز کنید.

۴۴. خواب ادرار قهوه ای

ادرار قهوه‌ای در خواب، نماد آن است که رفتارهای هوسی و از سر هیجان شما شما باعث مشکلاتی در روابط شخصی‌تان خواهد شد.

۴۵. خواب ادرار آبی رنگ

ادرار آبی در خواب، نشان از آن است که در آینده‌ای نزدیک ممکن است ایمان‌تان به چالش بیفتد و مورد آزمایش قرار بگیرد.

۴۶. تعبیر معنوی و روحانی خواب ادرار کردن

دیدن ادرار کردن در خواب از لحاظ معنوی بر آزادسازی انرژی منفی و احساسات سرکوب شده دلالت می کند. طبق متون تعبیر خواب باستانی، دیدن ادرار در خواب نمادی از آشوب و اختلال در زندگی خصوصی شما است.

اجازه دهید تا در اینجا مطلبی منحصر به فرد را برایتان بگوییم. آمارولی یا ادرار درمانی یک آیین معنوی است که طی این آیین از ادرار برای خواص درمانی آن بصورت موضعی یا خوراکی استفاده می شود. نوشیدن ادرار درمیان بودایی ها و راهبه ها نیز رواج دارد. رومی ها نیز از ادرار برای شستن لباس و مسواک زدن دندان هایشان استفاده می کردند. فرهنگ غرب ادرار را نوعی ماده زائد می داند. به این ترتیب می توان گفت هنوز هم آیین های معنوی بسیار زیادی وجود دارد که در آن ها انسان ها ادرار خود را می نوشند تا افسردگی و بیماری های خود را درمان کنند و پوست و چشم های خود را شفاف و روشن نگه دارند. ادرار درمانی یک روش باستانی و طبیعی است که از منظر علمی به تایید نرسیده است. قصد ما هم از اشاره کردن به این مقوله این است که به شما بگوییم دیدگاه خود را نسبت به خواب ادرار تغییر دهید. بطور کلی ادرار چیزی چندش آور و مشمئزکننده نیست. علاوه بر این، در روزگاران قدیم از ادرار برای دفع ارواح استفاده می شده است. استفاده از ادرار در سحر و جادو نیز رواج دارد.

خلاصه

بطور خلاصه باید بگوییم که خواب ادرار به هیچ وجه تجربه ای شوم و ناخوشایند نیست بلکه یکی از مهم ترین تعابیر این خواب آن است که تمام مسئولیت های امور مالی زندگی تان را خودتان عهده دار می شوید. کلیه های ما سیستم تصفیه کننده بسیار پیچیده ای هستند و به همین دلیل توصیه می کنیم هرگز این خواب را خوابی کثیف و مشمئزکننده ندانید. این خواب می تواند به این معنا باشد که شما باید تمام احساسات خود را آزاد کنید یا به بررسی وضعیت مالی فعلی خود در زندگی بپردازید. از این که با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران