بازداشت آقای ر م در فسا / با دسیسه مهاجرت میلیاردر شد


بازداشت آقای ر م در فسا / با دسیسه مهاجرت میلیاردر شد

حوادث رکنا:فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری با وعده اخذ ویزای اقامت در کشور اروپایی خبر داد.

سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع پرونده قضائی به شکایت خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی از وی و همسرش با وعده اخذ ویزای اقامت در کشوری اروپایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی به شاکی وعده اخذ ویزای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی داده و وی را به شخصی دیگر به نام مستعار "ر.م" معرفی کرده است.

3 میلیارد کلاهبرداری با وعده اقامت در کشور خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" ادامه داد: شاکی و همسرش با ترغیب آقای "ر.م" طی چند مرحله مبلغ 3 میلیارد ریال به حساب وی واریز و جهت انجام اقدامات مقدماتی به کشور ترکیه عزیمت می‌کنند لیکن شخص مذکور ویزای کشوری ثالث به آنان ارائه می‌دهد که در فرودگاه ترکیه مشخص می شود ویزا جعلی است.

سرهنگ "قسام" اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات اولیه، افسران پلیس فتا با ردگیری‌های تخصصی و اقدامات فنی موفق شدند متهم را در استان آذربایجان غربی (شهرستان ماکو) شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و همکاری با پلیس آن شهرستان وی را دستگیر کنند.

وی از انتقال متهم به شهرستان فسا اشاره کرد و گفت: افسران پلیس یکی دیگر از اعضای باند که عامل حواله وجوه واریزی شاکی به دفتری در ترکیه جهت تحویل به آقای "ر.م" بوده را شناسایی و مترصد دستگیری وی هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی جا و بی مورد به افراد ناشناس که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وعده های مختلف می‌دهند جدا خودداری کنید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق