قیمت بازار پرتیراژهای ایران خودرو + جدول


ارزیابی بازار ایران خودرو نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» امروز 19 دی 1400 در بازار خلاف جهت نرخ دلار و انتظارات قیمت گذاری شد.

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که با ریزش نرخ دلار برخی از محصولات ایران خودرو امروز افت قیمت داشتند و برخی دیگر بدون تغییر در بازار عرضه شدند، اما در میان محصولات ایران خودرو «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در برابر افت بیش از ۷۰۰ تومانی قیمت دلار ورود دلار به کانال ۲۷ هزار تومان مقاومت کرد و شکل افزایشی به خود گرفت. از سوی دیگر دنا پلاس توربو اتومات امروز در حالی مسیر خلاف جهت را طی کرد که به گفته فعالان این بازار، قیمت خودرو در بازار در انتظار نتیجه ادامه دور هشتم مذاکرات است.

با توجه به ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF۷»، «سمند سورن پلاس» و «دنا معمولی» افت یک میلیونی قیمت داشتند،اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» برخلاف سایر محصولات ایران خودرو امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد.به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه دلیل افزایش قیمت دنا پلاس توربو اتومات در بازار محسوب می شود.

در این میان تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو خبری از خریدار و فروشنده در بازار نباشد و خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار نتایج بسر می برند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز خانواده دنا هم با رشد و افت قیمت در بازار عرضه شدند. بطوریکه امروز قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی در بازار به ۵۱۵ میلیون تومان رسید، اما قیمت «دنا معمولی» با افت یک میلیونی در بازار ۳۵۰ میلیون تومان شد. اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» امروز در بازار بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خانواده سمند نیز امروز افت یک میلیونی در بازار داشت و با این شرایط قیمت «سمند LX با موتورEF۷» امروز در بازار به ۲۸۰ میلیون تومان رسید و «سورن پلاس» ۳۱۴ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده پژو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت خوردند. قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز در بازار ۳۰۸ میلیون تومانی شد و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز در بازار ۲۷۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز در بازار ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت بازار پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

منبع: اقتصادنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق