هشدار بهداشت جهانی در مقابل خرید کاندوم ها و عواقب آن به نقل از بوبوریم


تا به حال حتما برای خرید انواع کاندوم مانند خرید کاندوم تاخیری یا روان کننده و .. به داروخانه مراجعه...

تا به حال حتما برای خرید انواع کاندوم مانند خرید کاندوم تاخیری یا روان کننده و .. به داروخانه مراجعه کرده‌اید؛ اما شاید فرآیند خرید را با خجالت و شرم انجام داده باشید. همان‌طور که ‌می‌دانید استفاده از کاندوم می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به بیماری مقاربتی نقش داشته باشد؛ بنابراین خرید کاندوم نباید هیچ شرمندگی و یا خجالتی برای شما به همراه داشته باشد. ما در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی برخی از انواع کاندوم، به مزایا و معایب استفاده از کاندوم با توجه به هشدار بهداشت جهانی اشاره کرده و در انتها نیز فروشگاه های اینترنتی برای این محصولات را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب روش خرید کاندوم اینترنتی از فروشگاه هایی همچون بوبوریم و ... ، انواع مختلف این محصول را سفارش داده و به راحتی خریداری نمایید.

هشدار بهداشت جهانی در مقابل خرید کاندوم ها و عواقب آن به نقل از بوبوریم

کاندوم چیست؟

کاندوم پوششی از جنس پلاستیک شفاف است که از موادی مانند لاتکس، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان تولید می‌شود و مردان آن را در حالت نعوظ روی آلت خود قرار داده و با استفاده از آن می‌توانند ضمن مراقبت از ابتلا به بیماری‌های واگیردار، از بارداری‌های ناخواسته همسر خود جلوگیری نمایند. کاندوم چنانچه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در حین رابطه دچار پارگی و آسیب نشود، می تواند بین 85 تا 95 درصد از بارداری جلوگیری نماید. در حال حاضر این محصول در انواع مختلف یعنی در رنگ و رایحه‌ها متنوع و همچنین به صورت ساده و یا خاردار و تاخیری در بازار موجود است که هر یک می‌توانند ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند. اگر نمی‌دانید از بین تمامی کاندوم‌هایی که در بازار موجود است، خرید کدام کاندوم تاخیری برای شما مناسب‌تر است، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

امروزه دیگر نیاز نیست برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه کرده و این کار را به صورت حضوری انجام دهید؛ زیرا با استفاده از شرایط خرید کاندوم اینترنتی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مانند سایت بوبوریم ، الو کاندوم، هیس مارکت، آنلاین کاندوم و داروخانه‌های اینترنتی مانند بی نسخه و .. می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و با بسته بندی عالی و محرمانه و در کمترین زمان ممکن در محل خود تحویل بگیرید. از بین تمامی مدل‌های کاندوم که در بازار موجود هستند، کاندوم‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، موارد استفاده بیشتری در بین مشتریان دارد.

کاندوم‌های ساده: این دسته از کاندوم‌ها شیار و برجستگی خاصی ندارند و در تولید آن‌ها ممکن است از رایحه‌های مختلف استفاده شده باشد و یا به طور کامل بدون هیچ رنگ و رایحه‌ای باشند. افرادی که به رایحه‌های مختلف آلرژی دارند می‌توانند نوع ساده این محصول را استفاده نمایند. کاندوم‌های خاردار: در طراحی این دسته از کاندوم‌ها شیارها و برآمدگی‌های داخلی و بیرونی در نظر گرفته شده است که می‌تواند لذت طرفین را در حین مقاربت بیشتر نماید که البته استفاده از این نوع کاندوم‌ به جهت خراش‌هایی که ممکن است ایجاد نماید به افراد زیر 40 سال به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. کاندوم‌های دارای روان‌کننده: این محصول دارای مواد روان‌کننده بوده و به لحاظ داشتن این مواد در هنگام استفاده امکان پارگی برای آن‌ها بسیار کم خواهد بود. ضمن اینکه این مواد روان‌کننده هیچ‌گونه آلرژی‌زایی نداشته و افراد مختلف می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. کاندوم‌های تاخیری: این نوع از کاندوم‌ها دارای موادی هستند که از انزال زودرس در آقایان جلوگیری می‌کنند. در حال حاضر خرید کاندوم تاخیری مشتریان بسیاری دارد؛ زیرا کمک می‌کند تا رابطه زمان طولانی‌تری پیدا کرده و زوجین لذت بیشتری را از رابطه برخوردار شوند.

هشدار بهداشت جهانی در مقابل خرید کاندوم ها و عواقب آن به نقل از بوبوریم

با توجه به مقالات و اخباری که در خصوص ابتلا به بیماری‌های واگیردار مقاربتی مانند ایدز، اچ پی وی و .. که هر روزه در مجلات و سایت‌ها درج می‌شود و هشدارهای سازمان بهداشت جهانی در این مورد، می‌دانید که برای تضمین سلامتی خود و شریک‌تان در حین رابطه بهتر است که حتما از کاندوم استفاده نمایید. با خرید کاندوم تاخیری، روان‌کننده، ساده و .. می‌توانید دیواره محکمی را به وجود آورده و یک رابطه سالم را با حفظ سلامت طرفین تجربه کرده و از بارداری‌های ناخواسته نیز جلوگیری کنید؛ اما طبیعتا استفاده از هر محصولی علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند معایبی هم به همراه داشته باشد.

· مزایای استفاده از کاندوم

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، استفاده از کاندوم می‌تواند مزایایی از قبیل جلوگیری از انزال زودرس در آقایان و جلوگیری ازابتلا به بیماری‌های مقاربتی و حتی جلوگیری از بارداری های ناخواسته را به همراه داشته باشد.

· معایب استفاده از کاندوم

از جمله معایب استفاده از کاندوم نیز می‌توان به یکبار مصرف بودن آن و همچنین حساسیت‌زا بودن این محصول برای برخی افراد که دارای مشکلات آلرژیک هستند، اشاره کرد. ضمن آن که اگر به درستی از این محصول استفاده نشود و یا محصول مناسبی خریداری نگردد، می‌تواند دچار پارگی شده و احتمال بارداری را تا صد در صد افزایش دهد.

هشدار بهداشت جهانی در مقابل خرید کاندوم ها و عواقب آن به نقل از بوبوریم

فروشگاه اینترنتی بوبوریم

چنانچه مایلید برای جلوگیری از بارداری و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی از کاندوم استفاده کنید، ولی خرید این محصول از داروخانه به صورت حضوری برایتان سخت است، پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بوبوریم و سایر سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند. سایت‌هایی مانند الو کاندوم، هیس مارکت و داروخانه‌های آنلاین در سطح کشور می‌توانند این محصول را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بسته‌بندی محرمانه به دست مشتریان برسانند.

فروشگاه آنلاین بووبوریم به طور تخصصی در زمینه فروش انواع کاندوم و کاپ قاعدگی فعالیت دارد و شما می‌توانید خرید کاندوم تاخیری، ساده، خاردار و .. را با ویژگی‌های مختلف و در تعداد دلخواه از این فروشگاه انجام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی