سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در هشتبندی


سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در هشتبندی

حوادث رکنا: منابع محلی از سرقت مسلحانه از تنها مغازه طلافروشی در شهر هشتبندی خبر می دهند.

به گزارش رکنا، براساس گزارش‌های مردمی ساعت ۱۸ عصر سه سارق با هجوم به تنها مغازه طلافروشی در شهر هشتبندی اقدام به مضروب کردن صاحب طلا فروشی و سرقت طلا ها می‌کنند.

صاحب مغازه طلافروشی به دلیل شدت جراحات به مرکز بستر درمان هشتبندی انتقال داده شده است.

استقرار کلانتری در شهر هشتبندی یکی از مطالبات دیرینه اهالی برای تأمین امنیت بوده است که با وجود وعده مسئولان به نتیجه‌ای نرسیده است.

نبود کلانتری در شهر هشت بندی به ناامنی‌ها دامن زده است.

پاسگاه انتظامی توکهور به دلیل کمبود نیرو و تجهیزات پاسخگوی وسعت و گستردگی منطقه برای تأمین امنیت نیست.

حجت الاسلام محمد پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شورای شهر هشتبندی با انتقاد از وقوع ناامنی های گسترده در این شهر، خاطرنشان کرد: شامگاه امروز تنها مغازه طلافروشی در شهر هشتبندی از سوی سارقان مسلح مورد سرقت قرار گرفت.

وی افزود: سارقان مسلح با مضروب کردن صاحب طلا فروشی اقدام به سرقت مسلحانه از از طلا فروشی کرده اند.

پورمحمدی تصریح کرد: صاحب تنها مغازه طلافروشی در شهر هشتبندی به دلیل شدت جراحات به مرکز بستر درمان شهر جهت مداوا انتقال داده شده است.

وی با انتقاد از سرقت های گسترده، افزود: گسترش روز افزون سرقت در هشتبندی باعث ایجاد نگرانی های بسیاری در این زمینه در بین مردم شده است و دستگاه های متولی تامین امنیت در این زمینه باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر هشت بندی گفت: شهر هشتبندی به دلیل خلا های امنیتی به حال خود رها شده است و ضروری است شورای تامین با اتخاد تدابیر فوری با بکارگیری طرفیت سپاه و بسیج نیروی، انتطامی را در تامین امنیت جان و مال مردم یاری کنند.

پورمحمدی تصریح کرد: به دلیل خلا های امنیتی و نبود کلانتری در شهر هشت بندی هر روز شاهد سرقت های متعدد در زمینه منازل اهالی، اهشام، محصولات کشاورزی، ادوات کشاورزی، وسایل نقلیه مردم و... از سوی سارقان مسلح و غیر مسلح هستیم.

وی گفت: حضور پر رنگ نیروی انتظامی برای تامین امنیت با نیروی و تجهیزات کامل مطالبه مهم مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشت بندی با انتقاد از عدم استقرار کلانتری در شهر هشت بندی، گفت: استقرار کلانتری در شهر هشت بندی به صورت مکرر از مبادی ذیربط پیگیری شده است که تاکنون بی نتیجه بوده است.

پورمحمدی افزود: استقرار دادگستری در کنار کلانتری برای تامین امنیت جان و مال مردم و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی بسیار ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشت بندی گفت: سارقان به قابل های فیبر نوری مخابرات رحم نکرده اند و صبح امروز در پی سرقت کابل های شرکت مخابرات شبکه های تلفن و اینترنت از دسترس خارج شد که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم به ویژه کسبه شد.

وی اظهار داشت: مردم از شورای تامین شهرستان و استان، دادستانی استان هرمزگان و دادگستری استان هرمزگان درخواست اتخاذ تدابیر فوری برای بازگشت آرامش به مردم با توجه به افزایش روز افزون سرقت ها با برخورد جدی با سارقان به ویژه سارقان مسلح دارند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته