خطر کلیسای شیطان پرستی برای نسل جوان


خطر کلیسای شیطان پرستی برای نسل جوان

حجت الاسلام حسینی در رادیو گفت‌وگو بیان کرد: غفلت والدین از امکانات فضای مجازی و سایبر باعث می‌شود شبکه‌های یهودی مانند کلیسای شیطان پرستی باورهای خود را به نوجوانان القا کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ حجت الاسلام سید حسین حسینی، کارشناس حوزه دین و رسانه و دکترای تاریخ فرق تشییع با حضور در برنامه « امواج شبهه » رابطه شیطان پرستی با فراماسونری و علل ترویج آن در ایران را مورد بررسی قرار داد.

حسینی در ابتدا ارتباط میان شیطان پرستی و فراماسونری را تشریح کرد و گفت: این دو در ابتدای شکل گیری تفاوت‌هایی با یکدیگر داشتند اما هدف و عقیده آنها یکسان است. شیطان پرستان تلاش می‌کنند خود را به ادیان قدیمی گره بزنند تا تاریخ خود را از ابتدای خلقت نشان دهند در حالی که این پدیده نزدیک به 400 سال پیش در میان مصریان گسترش پیدا کرده است.

وی، شیطان پرستی را یک فرقه متشکل از رفتار‌های ناهنجار و انحرافی اجتماعی برای تصرف و تسخیر باورها و عواطف مردم دانست که بیشتر توسط یهودیان بنیان گذاری شده و به وسیله استعمار گسترش پیدا است.

این کارشناس حوزه دین و رسانه افزود: ماسون در آغاز با شعار برادری، برابری و دشمنی با بی عدالتی پایه گذاری شد اما به مرور تحت تاثیر انگیزه‌های یهودیت و گرایش‌های شیطان پرستی قرار گرفت و شبیه گروهای شیطان پرستی شد.


حسینی در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که شیطان پرستان از چه ابزارهایی برای ترویج بهره می‌برند، اظهار کرد: هر فرقه‌ای برای تبلیغات خود روش‌هایی دارد، در شیطان پرستی برای القای عقاید به ویژه جوانان از موسیقی استفاده می‌شود که شاخص ترین آن نوعی است که به آن متال می‌گویند.


وی در ادامه گفت: این نوع موسیقی دنیای سرد و تاریک را شرح می‌دهد یعنی ناامیدی و بدبختی را ترویج می‌دهد و جوانان را به خشونت، مرگ، کشتار و پرستش شیطان ترغیب می‌کند. در واقع این گونه نشان می‌دهند که برای نجات از مرگ باید به قدرت شیطان متوسل شد.


از نظر این کارشناس تاریخ فرق تشییع، غفلت والدین از امکانات فضای مجازی و سایبر باعث می‌شود برخی از خطرات متوجه فرزندان باشد. امروزه شبکه‌های یهودی مانند کلیسای شیطان پرستی در حال القای باورهای این فرقه هستند که زنگ خطر بزرگی برای نسل جوان است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی