رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس


رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس

برطبق آخرین شنیده ها، ظاهرا باشگاه المپیک لیون درصدد بازگرداندن الکاسندر لاکازت است و از آن سو به جذب سردار آزمون نیز علاقه مند است. نوشته رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس...

رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس

رقابت احتمالی سردار آزمون و الکساندر لاکازت برای پیوستن به المپیک لیون
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 | 8:26
رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس

برطبق آخرین شنیده ها، ظاهرا باشگاه المپیک لیون درصدد بازگرداندن الکاسندر لاکازت است و از آن سو به جذب سردار آزمون نیز علاقه مند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال المپیک لیون در کنفرانس خبری پس از مصاف با پاری سن‌ ژرمن، با سوالی در رابطه با گزینه مورد علاقه‌اش از میان سردار آزمون و الکساندر لاکازت برای تقویت تیمش مواجه شد.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از مهم‌ترین دیدارهای یکشنبه شب فوتبال اروپا در ورزشگاه پارک المپیک لیون برگزار شد؛ جایی که شاگردان پوچتینو علی‌رغم اینکه در دقیقه ۷ با گل پاکوئتا از میزبان عقب افتادند، در دقیقه ۷۶ نیمه دوم با ضربه کرر به بازی بازگشتند و موفق شدند از این بازی بیرون از خانه یک امتیاز کسب کنند و همچنان به صدرنشینی ادامه بدهند.

اما اتفاق جالب توجه این مسابقه برای هواداران ایرانی، صحبت‌‎های پیتر بوژ سرمربی لیون در کنفرانس خبری پس از مسابقه در پاسخ به این سوال بود که از میان الکساندر لاکازت و سردار آزمون کدامیک را برای پیوستن به اردوی تیمش ترجیح می‌دهد که این مربی هلندی با پاسخی زیرکانه از مهاجم ایرانی زنیت به عنوان گزینه‌‍ای که بیشتر به جذبش علاقمند است، نام برد و در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« امیدوارم امکان جذب سردار آزمون فراهم شود، ولی من چیزی در این مورد نمی‌دانم و این موضوع در حیطه اختیارات من نیست.»

چند هفته پیش بود که رسانه “اسپورت اکسپرس” روسیه خبر از جذب سردار آزمون توسط لیون فرانسه داد و حتی اعلام کرد این انتقال ممکن است در ژانویه نهایی شود. در ادامه نشریه معتبر اکیپ جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر کرد، که بر اساس آن آزمون بر سر قراردادی ۴ ساله با این باشگاه فرانسوی به توافق رسیده است. بر اساس این گزارش در صورتی که زنیت اجازه جدایی به او در ژانویه را بدهد، مسئولان لیون حاضرند مبلغ ۳ میلیون یورو به باشگاه روس بپردازند و این انتقال در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی صورت گیرد؛ موضوعی که با توجه به ادعای اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه محل اختلاف دو باشگاه روسی و فرانسوی شده و مدیران زنیت برای انتقال ستاره ایرانی تیمشان به جای سه میلیون یورو که مورد نظر مدیران لیون است، خواستار دریافت مبلغ چهار و نیم میلیون یورو برای صدور رضایت آزمون کرده‌اند.

رقیب سردار آزمون برای پیوستن به المپیک لیون مشخص شد ؛ ستاره فرانسوی آرسنال + عکس

اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه و فعال در بازار نقل و انتقالات نیز روز گذشته با ارسال توییتی در حساب شخصی خود مدعی شد که لیون برای جذب آزمون پیشنهادی ۳ میلیون یورویی ارائه کرده است اما زنیت خواستار ۴ و نیم میلیون یورو است.

در این میان جذب احتمالی ولاهوویچ در زمستان توسط توپچی‌های شهر لندن، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی لاکازت از آرسنال و بازگشتش به لیون مطرح کرده، که حالا بوژ به طور واضح از آزمون به عنوان گزینه مورد علاقه‌اش برای تقویت خط هجومی تیمش نام برده است و توپ را به زمین مدیران باشگاه لیون انداخته است.

لیون در پایان هفته بیستم رقابت های لیگ یک فرانسه (با یک بازی کمتر) با کسب ۲۰ امتیاز رتبه یازدهم را در اختیار دارد و مدیران این باشگاه امیدوارند در پنجره زمستانی با جذب ترکیب در دسترس پیتر بوژ سرمربی هلندی تیم‌شان را تقویت کنند تا در نیمه دوم فصل شرایط تیم هم بهتر شود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس