فروش فوق العاده محصولات هایما +جزئیات


فروش فوق العاده محصولات هایما +جزئیات

ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد.

به گزارش مشرق، در این طرح دو محصول هایما S۵ مجهز به گیربکس ۶AT جدید (۵۹۵ میلیون تومان) و هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک (۶۷۵ میلیون تومان) با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

قرعه کشی این طرح شنبه ۲۵ دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

* شرایط فروش فوق العاده خانواده هایما با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح زیر است:

۱ - ثبت نام محصولات این بخشنامه مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ادامه خواهد داشت.

۲ - در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی ) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود

۳ - به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۴ - انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

۵ - گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۶ - انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۷ - در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ - محصولات این بخشنامه با روش قرعه کشی عرضه میگردد و محدودیت های ثبت نام های قرعه کشی در آن لحاظ نمیگردد.

۹ - متقاضیانی که در بخشنامه های قبلی فروش بدون قرعه کشی خانواده هایما ثبت نام نموده اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

فروش فوق العاده محصولات هایما +جزئیات

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر