72 ستاره شما را به تماشای جام ملت‌های آفریقا دعوت می‌کنند؛ ببینید و سورپرایز شوید


72 ستاره شما را به تماشای جام ملت‌های آفریقا دعوت می‌کنند؛ ببینید و سورپرایز شوید

تهران- ایرنا- جام ملت‌های آفریقا با حضور ستاره‌های پرتعداد در کامرون آغاز شده و تماشای این رویداد را به شما فوتبال‌دوستان پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سی و سومین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا شب گذشته (یکشنبه) با حضور ۲۴ تیم در کشور کامرون آغاز شد. مسابقاتی که در این دوره هم جذابیت‌ها و حواشی بسیار زیادی را داشته اما به هر نحوی که بود شاهد حضور ستاره‌های پرتعدادی در آن هستیم. بازیکنانی از لیگ‌های معتبری چون سری آ ایتالیا، بوندسلیگای آلمان، لیگ یک فرانسه، لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا به قاره سیاه آمده‌اند تا کشورهای خود را به یک افتخار بزرگ برسانند.

در این گزارش به ستاره‌های بزرگ حاضر در این جام پرداخته‌ایم. در این میان نفراتی هم هستند که نامشان برای اهالی فوتبال آشناست و از آنها نیز یاد شده است.

بورکینافاسو: برتراند ترائوره(استون‌ویلا)

کامرون: آندره اونانا(آژاکس)، اریک ماکسیم چوپو موتینگ(بایرن‌مونیخ)

گینه: آمادو دیاوارا(رم)، ایلایش موریبا(لایپزیش)

سنگال: ادوارد مندی(چلسی)، کالیدو کولیبالی(ناپولی)، فوده بالو توره(میلان)، عبدو دیالو(پاریسن‌ژرمن)، بونا سار(بایرن‌مونیخ)، ادریسا گانا گی(پاریسن‌ژرمن)، چیخو کویاته(کریستال‌پالاس)، نامپالیس مندی(لسترسیتی)، سادیو مانه(لیورپول)، اسماعیلا سار(واتفورد)، کیتا بالده(کالیاری)

غنا: دنیل آمارتی(لسترسیتی)، توماس پارتی(آرسنال)، جوردن ایو(کریستال پالاس)، آندره ایو(السد قطر)

مراکش: یاسین بونو(سویا)، اشرف حکیمی(پاریسن‌ژرمن)، رومن سایس(وولوز)، صوفین امربط(فیورنتینا)، یوسف النصیری(سویا)، منیر الحدادی(سویا)

گابن: پیر امریک اوبامیانگ(آرسنال)

مصر: محمود ترزگه(استون‌ویلا)، محمد الننی(آرسنال)، محمد صلاح(لیورپول)

نیجریه: ویلیام تروست اکونگ(واتفورد)، اولا اینا(تورینو)، زایدو سانوسی(پورتو)، الکس ایووبی(اورتون)، ویلفرد اندیدی(لسترسیتی)، فرانک اونیکا(برنت‌فورد)، احمد موسی(فاتح کاراگومروک)، کلچی ایهناچو(لسترسیتی)، اودیون ایگالو(الشباب عربستان)، ساموئل چوکووئزه(ویارئال)

الجزایر: آیسا مندی(ویارئال)، صوفین فقولی(گالاتاسرای)، یاسین براهیمی(الریان)، اسماعیل بن‌ناصر(میلان)، ریاض محرز(منچسترسیتی)، یوسف بلیلی(بدون تیم)، بغداد بونجاح(السد)، اسلام اسلیمانی(لیون)، آدام اوناس(ناپولی)، سعید بن‌رحما(وستهم)

ساحل عاج: سرژ اوریر(ویارئال)، اریک بایی(منچستریونایتد)، ویلی بولی(وولوز)، فرانک کسی(میلان)، ژان میشل سری(فولام)، ژیان دنیل آکپا آکپرو(لاتزیو)، نیکولاس پپه(آرسنال)، ویلفرد زاها(کریستال‌پالاس)، یوهان بولی(الریان)، سباستین هالر(ساحل عاج)، ژرمی بوگا(ساسوئولو)، کریستین کوامه(اندرلخت)

مالی: آمادو حیدرا(لایپزیش)، موسا جنپو(ساوتهمپتون)، یوس بیسوما(برایتون)

تونس: عمر رکیک(آرسنال)، وهبی خضری(سنت‌اتین)، یوسف مساکنی(العربی)

حدود نیمی از تیم‌های حاضر در این مسابقات حداقل یک ستاره شناخته شده را در تیم خود دارند. برخی از تیم‌ها هم بدون هیچ ستاره و یا لژیونر معتبری به این مسابقات پا گذاشته‌اند. باید دید تیم‌های پرستاره می‌توانند در تورنمنت به هماهنگی برسند یا باید شاهد درخشش تیم‌هایی باشیم که اکثر نفراتشان در لیگ‌های داخلی با یکدیگر هم‌تیمی هستند.

72 ستاره شما را به تماشای جام ملت‌های آفریقا دعوت می‌کنند؛ ببینید و سورپرایز شوید

نباید فراموش کنیم که چند مربی نام آشنا هم در این جام حاضر هستند که تیم‌ها را هدایت می‌کنند. اسامی این مربیان به شرح زیر است:

الجزایر: جمال بلماضی(الجزایر)

مصر: کارلوس کی‌روش(پرتغال)

مراکش: وحید هلیل‌هودزیچ(بوسنی)

سنگال: آلیو سیسه(سنگال)

به هر ترتیب تماشای مسابقات جام ملت‌های آفریقا را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که شاهد حضور ستاره‌های پرتعداد و بازی‌های جذاب و نفسگیر خواهید بود و هر لحظه باید منتظر یک شگفتی باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس