آرتتا: آرسنال خوب نبود و عذرخواهی می‌کنم


آرتتا: آرسنال خوب نبود و عذرخواهی می‌کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش باید پس از شکست برابر ناتینگهام فارست در جام حذفی عذرخواهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دور سوم جام حذفی انگلیس در زمین ناتینگهام فارست به مصاف این تیم رفت و با یک گل برابر آنها شکست خورد.

آرتتا تغییرات بسیاری را برای این بازی در تیمش انجام داده بود اما همچنان از حضور بازیکنانی چون بوکایو ساکا، مارتین اودگارد، گابریل مارتینلی و برنارد لنو در ترکیب اصلی خود بهره می‌برد.

این مربی اسپانیایی پس از پایان بازی به آی تی وی گفت:« ما به اندازه کافی خوب نبودیم و باید به خاطر این موضوع عذرخواهی کنیم. من نمی‌خواهم هیچ توجیهی بیاورم، ما انتظار داشتیم تیمی که روانه میدان کردیم عملکرد بهتری داشته باشد و وقتی این اتفاق رخ ندهد، شما از این رقابت‌ها حذف خواهید شد.»

آرتتا: آرسنال خوب نبود و عذرخواهی می‌کنم

آرتتا در ادامه درباره نمایش بازیکنانش در این بازی اظهار داشت:« ما امروز نشان دادیم که نمی‌توانیم برابر فارست در خارج از خانه پیروز باشیم و نتوانستیم بازی‌ای را از خودمان به نمایش بگذاریم که ما را به پیروزی برساند. نمایشی که امروز داشتیم به هیچ وجه حتی نزدیک به سطح و استانداردی نبود که به آن نیاز داشتیم.»

مربی آرسنال همچنین در کنفرانس خبری خود به خبرنگاران گفت:« ما به انگیزه و عطش بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم به هر قیمتی در هر صحنه موفق باشیم. ما در سطح خودمان بازی نکردیم. من از این نمایش واقعا ناامید شدم. من در 18 سال گذشته تجربه بازی در چنین دیدارهایی را داشتم و می‌دانم که چقدر پیچیده است و این که ما به چنین مشکلاتی برخوردیم به هیچ عنوان باعث شگفتی نبود. اما باید به شکل دیگری با آنها مواجه می‌شدیم. این شکست واقعا آزاردهنده است. این رقابتی است که اهمیت زیادی در تاریخ ما دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟