66 درصد خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب است


66 درصد خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب است

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : تا پایان آذر امسال، 3850 فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده است.

رعنا قدردان در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه ۳۹ درصد از این تعداد را انشعاب‌ فاضلاب و ۶۱درصد را انشعاب آب تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: در۹ ماهه سالجاری ۱۴۷۱فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان واگذار شده و ۱۲۵۸ فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

وی تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۵ هزار و ۵۸۱ فقره اعلام کرد و با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۶ درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد،گفت : رویکرد آب و فاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای خوی با اشاره به واگذاری ۲۶۷۱ فقره انشعاب آب در ۹ ماهه سال جاری بیان کرد: ۸۹۲ فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و ۱۴۸۷ فقره نیز در شهرهای تحت پوشش شرکت واگذار شده است.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.

قدردان با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز این شرکت جرم محسوب می‌شود، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای خوی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

قدردان اظهار کرد: هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه، امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است، طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

وی یکی از مشکلات حوزه مشترکان در خوی را وجود حفره های خالی انشعاب فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران، حفره های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی، مشترکان را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می کنیم که روند خوبی را در این خصوص شاهد هستیم.

قدردان ادامه داد: با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکان خوی، فروش انشعاب فاضلاب به صورت قسطی نیز انجام می شود که این امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)