کتاب «مدیریت در هیات‌های ورزشی» در همدان رونمایی شد


کتاب «مدیریت در هیات‌های ورزشی» در همدان رونمایی شد

همدان- ایرنا- کتاب مدیریت در هیات‌های ورزشی به نویسندگی میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان از مربیان و دانش آموختگان تربیت بدنی طی مراسمی در همدان رونمایی شد.

«میلاد وجدانی فتحی» از نویسندگان این کتاب به خبرنگار ایرنا گفت: کتاب مدیریت در هیات‌های ورزشی در انتشارات رزا به چاپ رسیده و راهنمایی مناسب برای چگونگی مدیریت راهبردی در هیات‌ها و رشته‌های ورزشی است.

وی افزود: در انتشار این کتاب که برای نخستین بار با این موضوعیت در کشور به چاپ رسیده، از همکاری راهله ترکیان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب تمامی تکنیک‌های مدیریتی در حوزه ورزش به خوبی ارایه شده، خاطرنشان کرد: کتاب «مدیریت در هیات‌های ورزشی» در یک هزار جلد به چاپ رسیده و هر جلد به ارزش ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وجدانی فتحی یادآور شد: در این کتاب تمامی آیین نامه‌ها و نحوه مدیریت در هیأت‌های ورزشی اعم از اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، آیین نامه هیات‌های ورزشی، آیین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون‌های آماتوری، آیین نامه کمیته خدمات درمانی و نحوه صدور کارت بیمه ورزشی، مدیریت در ورزش، کار با اتوماسیون دیدگاه، ساختار گردش مکاتبات اداری و کمیته‌های اجرایی در هیات به صورت کامل منتشر شده است.

راهله ترکیان دیگر نویسنده کتاب نیز گفت: کتاب مدیریت در هیات‌های ورزشی امسال برای نخستین بار در کشور به چاپ رسیده است که در آینده‌ای نزدیک نیز اثری در زمینه ورزش ترای اتلون (ورزش‌های سه گانه) به چاپ خواهیم رساند.

گفتنی است؛ پیش از این کتاب دروس مربیگری درجه سه پیش نیاز مربیگری رشته‌های ورزشی برای اولین بار در استان همدان به نویسندگی میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان به چاپ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا