دانلود سریال خاتون قسمت 11 با حجم رایگان


دانلود سریال خاتون قسمت 11 با حجم رایگان

دانلود قسمت 11 سریال خاتون از ساعت 8 شب دوشنبه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت یازدهم سریال خاتون با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حلال دانلود سریال خاتون اولین تجربه سریال سازی جدید تینا پاکروان در مقام نویسنده و کارگردان است که تهیه‌کنندگی آن را علی اسدزاده بر عهده دارد. که بالاترین کیفیت دانلود قسمت هفتم سریال خاتون در این مطلب برای شما فراهم شده است.

دانلود قسمت 11 سریال خاتون

داستان سریال خاتون به قلم تینا پاکروان نگارش شده است. خاتون مضمونی تاریخی دارد و پیش‌ تولید مفصلی داشته و قرار است داستان آن روایت اتفاقات دهه سی و چهل باشد. برای دانلود قسمت دهم سریال خاتون با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

سریال خاتون نوشته‌ای داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

زمان پخش قسمت 11 سریال خاتون

این مجموعه هر دوشنبه ساعت 8 شب در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

جهت دانلود سریال خاتون روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت 11 سریال خاتون

دانلود سریال خاتون قسمت 11 با حجم رایگان

بازیگران قسمت 11 سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، مهران مدیری، بهناز جعفری، پژمان بازغی، ستاره پسیانی، سروش صحت، غزل شاکری، عاطفه رضوی، مهدی قربانی، آیدا ماهیانی، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی، داریوش موفق، فرخ نعمتی و ... در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

نگار جواهریان در قسمت 11 سریال خاتون نقش خاتون را بازی می‌کند.

اشکان خطیبی در سریال خاتون در نقش شیرزاد ملک حاضر شده است. شیرزاد ملک معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت گیر و همسر خاتون قصه‌ی ما است. عاشق است اما…

در قسمت 11 دانلود سریال خاتون شبنم مقدمی نقش فخرالنسا را زندگی می‌کند. فخر النسا زنی قدیمی، قجری که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده و از تهران به شمال آمده است. فخرالنسا مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه ماست.

مهران مدیری در سریال خاتون در نقش جهانگیر روزبه ظاهر شده است. «جهانگیر روزبه» مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت‌طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی‌ها می‌چرخد. «جهانگیر روزبه» دایی جون انگلیسی خاتون قصه ماست.

میرسعید مولویان در قسمت 11 دانلود سریال خاتون نقش رضا فخار را زندگی می‌کند. رضا فخار مردی میهن‌پرست است که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی‌آورد و برای آزادی مردم و سرزمینش می‌جنگد.

همچنین موسیقی این سریال توسط استاد کیهان کلهر ساخته شده است.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران خاتون از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال خاتون شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال جوکر، سریال جزیره و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته