بوریس جانسون خطاب به جوکوویچ؛ «به واکسیناسیون باور دارم»


بوریس جانسون خطاب به جوکوویچ؛ «به واکسیناسیون باور دارم»

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سوالی در مورد «نواک جوکوویچ» و موضوع مرتبط با واکسینه نشدن وی، مردم را به دریافت واکسن کرونا ترغیب کرد.

به گزارش مشرق، ستاره صربستانی تنیس جهان که برای حضور در مسابقات اُپن استرالیا راهی این کشور شده بود، به دلیل عدم واکسیناسیون، توسط پلیس مرزی این کشور بازداشت و ویزای وی باطل شد.

جوکوویچ که مخالف اجبار در تزریق واکسن است، علیه دولت استرالیا به دادگاه فدرال این کشور شکایت کرد تا دوباره ویزای خود را دریافت کند و وکلای جوکوویچ با طرح این ادعا که دلیل تزریق‌نکردن واکسن، ابتلای وی به کووید-۱۹ بوده است، توانستند رای دادگاه را به‌سود او برگردانند.

رسانه‌های جهان امروز(دوشنبه) اعلام کردند که جوکوویچ در دادگاه برنده شده و می‌تواند در اوپن استرالیا شرکت و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در این بحبوحه، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در پاسخ به این پرسش که اگر جوکوویچ واکسن کرونا نزند، آیا باید اجازه حضور در رقابت‌های ویمبلدون را داشته باشد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم مهم است که مقامات استرالیا از مقررات خود پیروی کنند. در رابطه با جوکوویچ که از قضا با او تنیس بازی کرده‌ام، همه چیزی که می‌گویم این است که من به واکسیناسیون باور دارم و به نظرم کار بسیار درستی است.

جوکوویچ در کنار «راجر فدرر» و «رافائل نادال» تنها تنیسورهایی هستند که ۲۰ بار برنده گرنداسلم شده‌اند. این تنیسور ۳۴ ساله که در رده نخست تنیس‌بازان مرد جهان است، می‌تواند با پیروزی در اوپن استرالیا، پرافتخارترین تنیسور تاریخ شود.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟