جان باختن 4 نفر در آتش سوزی یک مجتمع در بلوار تعاون


جان باختن 4 نفر در آتش سوزی یک مجتمع در بلوار تعاون

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن 4 نفر در حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی_تجاری در بلوار تعاون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان- به گفته جلال ملکی ساعت ۱۸:۰۱ یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در بلوار تعاون، خیابان شربیانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و چهار ایستگاه شامل دو گروه حریق وگروه نجات به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و سایر وسایل لازم به محل حادثه اعزام شد. در طبقه سوم یک مجتمع چهار طبقه تجاری مسکونی آتش سوزی رخ داده بود که کاملا شعله ور بود. یک مرد حدود ۳۰ ساله که در طبقه بالا ساکن بود، خودش را به بیرون پرتاب کرده بود و جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از خاموش شدن آتش ظرف چند دقیقه گفت و ادامه داد: ۷ نفر در طبقات بالاتر بدون هیچ مشکلی خارج شد، ولی در طبقه‌ای که بالایی که یک نفر خود را به بیرون پرتاب کرده بود، سه نفر دیگر هم جان خود را از دست داده بودند. تعدادی از افراد در طبقات پایین‌تر هم خودشان از ساختمان خارج شده بودند. نیرو‌ها مشغول ایمن سازی و تخلیه دود هستند. شاید اگر آن نفراتی که جان خود را از دست دادن پنجره‌ها را باز نمی‌کردند و حجم زیادی دود وارد واحد نمی‌شد، جان خود را از دست نمی‌دادند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت