حواشی عجیب جوکوویچ در ملبورن/ دستگیری یک هوادار و زخمی شدن 2 پلیس


حواشی عجیب جوکوویچ در ملبورن/ دستگیری یک هوادار و زخمی شدن 2 پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتی پس از پیروزی نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان بر دادگاه فدرال جمعیتی مقابل دفتر وکلای وی در ملبورن برای جشن گرفتن تجمع کردند که در جریان این جشن یک مرد دستگیر و...

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتی پس از پیروزی نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان بر دادگاه فدرال جمعیتی مقابل دفتر وکلای وی در ملبورن برای جشن گرفتن تجمع کردند که در جریان این جشن یک مرد دستگیر و دو افسر پلیس مجروح شدند.

حامیان ستاره تنیس پس از انتشار گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های ویکتوریا مبنی بر اینکه مقامات استرالیا ظاهرا به دنبال دستگیری این ورزشکار صربستانی هستند، با وجود اینکه دادگاه فدرال دستور آزادی فوری او را صادر کرده بود، تهاجمی شدند.

پس از خروج یک ماشین مشکی با شیشه های رنگی از دفتر وکیل جوکوویچ، چندین افسر پلیس ماشین را احاطه کردند همین موضوع باعث ایجاد هرج و مرج و ازدحام طرفداران جوکوویچ شد. آنها با شعار "نواک را آزاد کن! نواک را آزاد کن!» حمایت خود را از این تنیسور صرب اعلام کردند.

پلیس تلاش کرد تا هواداران را از خودرو که برخی از آنها پرچم صربستان را حمل می‌کردند، دور کند. فیلم‌های ویدئویی منتشر شده نشان می‌دهد مردی از بالای خودرو بالا و پایین می‌پرد و پلیس برای مهار جمعیت از اسپری فلفل استفاده می‌کند.

پلیس ویکتوریا گفت که آنها مجبور به استفاده از اسپری "به دلیل رفتار تهاجمی جمعیت" شده‌اند. پلیس همچنین یک مرد 27 ساله را دستگیر کرد که انتظار می رود به خاطر حمله به پلیس و اقدام جنون آمیز متهم شود. در این شلوغی 2 پلیس هم زخمی شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام