قدرتنمایی در انتخابات با اهرم مجلس؛ ثبت نام کاندیداهای تیراندازی باطل می شود؟


قدرتنمایی در انتخابات با اهرم مجلس؛ ثبت نام کاندیداهای تیراندازی باطل می شود؟

برخی ها تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا ثبت‌نام کاندیداها باطل شده و برای بار سوم ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون های ورزشی در دوره جدید آبستن حوادث عجیب و غریبی بوده که انتخابات را بدل به کانون حواشی کرده است. انتخابات فدراسیون تیراندازی یکی از پرحاشیه‌ترین انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در دوره جدید بوده.

وزارت ورزش و جوانان 21 دی‌ماه را به‌عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون اعلام کرد. اما چند روز مانده به برگزاری انتخابات، زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تأیید صلاحیت یکی از کاندیداهای اصلی به گوش رسید. شایعه‌ای که به اندازه‌ای قوت گرفت که در نهایت سبب شد تا انتخابات لغو شود.

روز گذشته تاریخ جدید انتخابات لغو شده سه فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد اما باز هم خبری از انتخابات فدراسیون تیراندازی نبود. در این میان و به رغم مشخص نبودن زمان انتخابات تحرکات کاندیداها برای کسب آرای مجمع ادامه دارد.

یکی از کاندیداهایی که از روز نخست فعالیت های رنگارنگی برای پیروزی در انتخابات داشته و دست به هر کاری برای جذب آرای مجمع کرده، این بار برای جلب نظر اعضای مجمع دست به دامان اهالی بهارستان شده.

این کاندیدا در جدیدترین اقدام خود تعدادی از روسای هیئت‌ها را به ساختمانی لاکچری در شمال تهران دعوت کرده. جالب اینکه این ساختمان متعلق به برادر پرنفوذ یکی از روسای سابق مجلس است. هدف این کاندیدا از دعوت روسای هیئت‌های استانی به ساختمان برادر رئیس سابق مجلس، القای این موضوع بوده که وی مورد حمایت افراد سیاسی است تا اینگونه روسای هیئت‌ها را مجاب کند به وی رای بدهند.

جالب اینکه شنیده می‌شود تایید صلاحیت کاندیداهای تیراندازی به وزارت ورزش اعلام شده و منعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، اما وزارت ورزش تا به امروز از اعلام این صلاحیت‌ها خودداری کرده تا به بهانه دیرکرد دریافت صلاحیت کاندیداها، ثبت‌نام از کاندیداها یک بار دیگر انجام شود.

این در حالیست که برخی ها تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا ثبت‌نام کاندیداها باطل شده و برای بار سوم ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی انجام شود. اتفاقی که اگر رخ دهد، حداقل تا 6 ماه آینده انتخابات این فدراسیون به تعویق خواهد افتاد و با توجه به برگزاری بازی‌های آسیایی در سال آینده انتخابات این فدراسیون به بعد از این رویداد موکول خواهد شد و این به معنای بلاتکلیفی حداقل یک ساله این فدراسیون است.

از طرفی گفته می‌شود در صورتی که ثبت‌نام مجدد برای انتخابات این فدراسیون انجام شود، مهدی مبینی سرپرست این فدراسیون نیز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام می‌کند؛ آنچه می‌تواند موازنه قدرت را در انتخابات بهم بزند.

به همین خاطر برخی از کاندیداها قصد دارند این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !