تغییر دادن ظاهر آیفون معمولی به آیفون 14 با یک ترفند ساده


تغییر دادن ظاهر آیفون معمولی به آیفون 14 با یک ترفند ساده

پس از انتشار اطلاعاتی در مورد آیفون 14، یکی از کاربران با ایجاد یک تصویر زمینه خاص گوشی خود را به آیفون 14 تبدیل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از آنکه اعلام شد گوشی آیفون ۱۴ احتمالا دارای قسمت دوربین سلفی شبیه به کپسول است، یکی از کاربران تصمیم گرفت شکل ظاهری این گوشی هوشمند را در یک مدل فیزیکی نشان دهد.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، ممکن است حدود ۹ ماه تا عرضه رسمی سری آیفون ۱۴ فاصله داشته باشیم، اما تاکنون رندر‌ها و گزارش‌های زیادی در مورد نسل جدید گوشی‌های آیفون منتشر شده است. اخیرا طراحی ظاهری صفحه نمایش آیفون ۱۴ منتشر شد که یک بریدگی به شکل کپسول برای دوربین سلفی و همینطور بریدگی نامرئی برای حسگر تشخیص چهره را به ما نشان می‌دهد.

صفحه نمایشی با ظاهر آیفون ۱۴

یکی از کاربران توئیتر تصویری از گوشی آیفون خود منتشر کرده که برای ایجاد شباهت به آیفون ۱۴ و نمایش نسل آینده گوشی‌های اپل تغییراتی را روی صفحه نمایش آن اعمال شده است. البته این گوشی همان محصولات معمولی آیفون است که فقط یک تصویر زمینه خاص برای آن طراحی شده است.

تغییر دادن ظاهر آیفون معمولی به آیفون 14 با یک ترفند ساده

او تصویر پس زمینه گوشی را ویرایش کرده تا یک قسمت کپسول شکل در بالای گوشی وجود داشته باشد. او سپس گوشی را معکوس کرده و تصویر بالا را از نتیجه کار به اشتراک گذاشته است. این کاربر همچنین فایل این تصویر زمینه را به اشتراک گذاشته تا دیگران کاربران نیز بتوانند آن را امتحان کنند. این ترفند کوچک و خلاقانه اجازه می‌دهد تا یک تصویر ابتدایی از ظاهر آیفون ۱۴ داشته باشیم.

با این حال، شایعات حاکی از آن است که این طراحی کپسولی برای دوربین سلفی تنها در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ اعمال می‌شود و احتمالا مدل‌های اقتصادی‌تر چنین طراحی نخواهند داشت. این بریدگی در صفحه نمایش آیفون ۱۳ با اینکه کاهش یافته بود، اما عملا هیچ پیشرفتی را به همراه نداشت. کاربران امیدوارند امسال اپل از این طرح فرضی حداکثر استفاده را ببرد.

بیشتر بخوانید

انتشار خصوصیات جدید احتمالی درباره آیفون‌۱۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا