نحوه محاسبه مالیات برارزش افزوده صنایع کنجدی اردکان بازنگری شود


نحوه محاسبه مالیات برارزش افزوده صنایع کنجدی اردکان بازنگری شود

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ضرورت دارد ، نحوه محاسبه مالیات برارزش افزوده در صنایع کنجدی این شهرستان برای رفاه حال مودیان مالیاتی بازنگری شود .

به گزارش ایرنا ، کمال حلوایی روز سه شنبه در نشست مشترک فعالیت حوزه صنایع کنجدی اردکان با اشاره به تاثیر مثبت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در پیشبرد پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاها افزود: عوارض دریافتی از محل مالیات بر ارزش افزوده، منبع مهمی برای تامین درآمد شهرداری‌ها، جهت اجرای پروژه‌های عمرانی به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت همراهی و تعامل سازمان امور مالیاتی با شرکت‌های صنعتی تولید محصولات کنجدی به عنوان اصلی‌ترین محصول تولیدی شهرستان تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به توافق صورت گرفته سازمان امور مالیاتی با تولید کنندگان این محصول در سال‌های قبل تصریح کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان توافق قبلی مبنی بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده همچنان پابرجا و مطابق با رویه قبل محاسبه خواهد شد.

در ادامه پس از جمع‌بندی مسایل و بررسی مشکل واحدهای کنجدی همراه با پیشنهادها و راهکارها برای پیگیری به اداره کل مالیاتی استان یزد منعکس شد.

در شهرستان اردکان ۱۹۰ واحد صنعتی و ۵۹ واحد محصول کنجدی که از اداره جهاد کشاورزی مجوز دارد ، مشغول فعالیت است .

روزانه در این شهرستان ۱۸۱ تن ارده ، ۱۹۳ تن حلواارده و ۵۳ تن روغن کنجد تولید می شود.

مرکز این شهرستان ۱۳۵ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در