پرداخت 3 میلیارد تومان به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی بیرجند


پرداخت 3 میلیارد تومان به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی بیرجند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیرجند اظهار کرد: حدود سه میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی در بیرجند پرداخت شد.

حسنعلی فولادی، شب گذشته ۲۰ دی در جمع رسانه‌های گروهی از نظارت مستمر و مشترک بر طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: از ابتدای سال تاکنون، از بیش از ۲۰ طرح مشاغل خانگی ازجمله صنایع چوب، سفالگری و نساجی سنتی و همچنین چرم دست‌دوز که از ابتدا سال موفق به دریافت تسهیلات اشتغال شده‌اند، بازدید شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیرجند افزود: طرح مشاغل خانگی از برنامه‌های اولویت‌دار است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار توسط دولت به اجرا درآمده و با پرداخت تسهیلات، فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسبی برای صنعتگران فراهم شده است.

به گفته وی در این رابطه از ابتدا سال تاکنون دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در شهرستان بیرجند اعطا شده که حاصل آن اشتغال بیش از ۱۲۰ نفر در حوزه صنایع‌دستی شهرستان است.

فولادی یادآور شد: در راستای حمایت از صنعتگران طرح‌های مشاغل خانگی کارشناس حوزه صنایع‌دستی به همراه کارشناس اداره کار و رفاه اجتماعی، دو دستگاه متولی و صادرکننده مجوز مشاغل خانگی و پشتیبان، به‌صورت مستمر بر طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده‌اند بازدید و نظارت می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی