رونمایی از گوشی Huawei JLN-AL 00 در ماه جاری


رونمایی از گوشی Huawei JLN-AL 00 در ماه جاری

شرکت هوآوی گوشی JLN-AL 00 را طوری طراحی کرده که با سیستم عامل هارمونی این شرکت کار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نظر می‌رسد، شرکت هوآوی از گوشی هوشمند JLN-AL۰۰ در اوایل ماه جاری به طور رسمی رونمایی می‌کند. براساس گواهیTENAA در حال حاضر تصاویری از این گوشی منتشر نشده است.

به گزارش گیزموچاینا، در دسامبر ۲۰۲۱، یک گوشی مرموز از هوآوی با شماره مدل JLN-AL۰۰ در پلتفرم گواهی TENAA چین مشاهده شد که این از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود، گوشی هوشمند Huawei JLN-AL۰۰ دارای یک پنل LCD بزرگ ۶.۷۸ اینچی است که وضوح آن Full HD + ۱۰۸۰ x ۲۳۸۸ خواهد بود. گواهی TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز شده است. این گوشی یک دوربین در جلو و یک دوربین چهارگانه در قسمت پشت دارد.

رونمایی از گوشی Huawei JLN-AL 00 در ماه جاری

دوربین‌های قسمت پشتی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستند. این دستگاه قادر به فیلمبرداری ۴K است که در قسمت جلویی آن از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. همچنین این گوشی توسط یک تراشه ناشناس هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌شود.

گوشی هوشمند Huawei JLN-AL۰۰ دارای باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که گواهی ۳C نشان می‌دهد، این گوشی به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز خواهد شد. همچنین یکی از جذابیت‌های مهم Huawei JLN-AL۰۰ این است که روی سیستم عامل HarmonyOS اجرا می‌شود. HarmonyOS نام سیستم عامل جدید هوآوی است.

براساس گزارشات دریافتی گوشی Huawei JLN-AL۰۰ مجهز به ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی طراحی یک اسکنر اثر انگشت است. همچنین این گوشی دارای ابعاد ۱۶۴.۶۴ در ۷۵.۵۵ در ۷.۹۴ میلی متر و وزن ۱۹۱ گرم است که می‌توان در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی آن را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید

قیمت روز گوشی موبایل ۲۱ دی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی