مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن تمدید شد

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه تا پنجم بهمن سال جاری تمدید شد.

وحید حسین‌زاده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به استقبال مخاطبان و علاقمندان این جشنواره افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز،‌ خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی ارسال کنند.

وی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

حسین‌زاده، ادامه داد: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه در موضوعات مختلفی مانند عروسک، نوشت‌افزار، پیکسل و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف کالای ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این جشنواره همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‌شود و توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت ‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...