41هزار خانوار چهارمحال و بختیاری در سامانه امداد هوشمند ثبت‌نام شدند


41هزار خانوار چهارمحال و بختیاری در سامانه امداد هوشمند ثبت‌نام شدند

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراحل پالایش و ثبت‌نام تمام خانواده‌های زیرپوشش استان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد انجام شده است، گفت: اطلاعات 41 هزار و 311 خانوار زیرپوشش این نهاد در این سامانه ثبت شده است.

جاسم محمدی فارسانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۰۰هزار و ۷۶۸ نفر در استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که اطلاعات تمام این خانوارها در این سامانه ثبت شده است.

وی اظهارداشت: با اجرای این طرح هفت هزار و ۱۵۰خانوار غیرمستمربگیر که تنها یک خدمت از جمله دریافت تسهیلات یا کمک موردی از این نهاد دریافت کرده بودند از آمار افراد زیرپوشش خارج شدند.

به گفته وی، با فعال شدن این سامانه افراد جدید که نیاز به دریافت خدمات این نهاد دارند، باید در این سامانه ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی و انجام کارهای تحقیقاتی توسط مددکاران، شرایط دریافت خدمات برای آنها تائید شود.

محمدی گفت: اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد از ابتدای آذرماه با هدف ایجاد تحول و هوشمندسازی ارائه خدمات حمایتی به مددجویان زیرپوشش این نهاد از چهارمحال وبختیاری به صورت پایلوت آغاز شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام خانواده‌های زیرپوشش این نهاد از جمله مستمری‌بگیران عادی و تبصره ۱۴ با تلاش کارکنان کمیته امداد استان و مراجعه حضوری مددکاران، گفت: در این طرح تمام اطلاعات خانواده‌ها ویرایش، ثبت و پالایش شده است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این طرح ثبت شماره تلفن همراه مددجویان در سامانه امداد هوشمند ضروری است و به خانواده‌هایی که تلفن همراه نداشتند نیز با معرفی به مخابرات سیم کارت رایگان اعطا شد.

محمدی افزود: در این طرح مددجویان با مراجعه به سامانه soha.emdad.ir با استفاده از کد ملی خود، درخواستشان را ثبت می‌کنند تا مددکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواستشان رسیدگی کنند.

وی گفت: کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمت‌رسانی سریع‌تر به خانواده‌های نیازمند از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۱۲۰ فعالیت و خدمت به جامعه هدف ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک