خدمات مبل‌شویی در منزل


خدمات مبل‌شویی در منزل

مبل یکی از لوازم ضروری هر منزلی است. هر فردی بر اساس سلیقه خود نوعی از مبل‌‌ها را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می ‌کند. مبل‌های پارچه ‌ای به علت راحتی و دنج بودن در میان انواع مبل‌های دیگر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. تمیز کردن مبل در خانه یکی از مراحل اساسی در نظافت منزل به شمار می‌رود. نوشته خدمات مبل‌شویی در منزل...

برای مبل شویی در منزل و تمیز کردن لکه ها از مبل ابتدا باید دستورالعمل‌های موجود در دفترچه یا برچسب مبل‌ ها را کامل و با دقت بخوانید.

بر روی برچسب هر مبل علامت هایی وجود دارد که نشانگر نحوه تمیز کردن و استفاده از مواد خاصی است.

علامتw نشان دهنده این است که می ‌توانید مبل را با استفاده از آب تمیز کنید.

علامت xنشان دهنده این مطلب است که مبل را فقط می توانید با استفاده از جارو برقی تمیز کنید.

علامت ws ‌این نکته را بیان می کند که می توانید از آب یا لکه پاک کننده مبتنی بر حلال برای تمیز کردن مبل خود استفاده کنید.

علامت s نشانگر این موضوع است که می توانید تنها با یک پاک کننده مخصوص مبل را تمیز کنید.

اگر از روشی غیر از روش هایی که بر روی برچسب ها درج شده است برای تمیز کردن مبل استفاده کنید شک نکنید که با مشکل روبرو خواهد شد.

برای انجام مبل شویی در محل هر سازنده ای با توجه به جنس مبل روش های بی نظیری را برای تمیز کردن لکه ها از روی مبل معرفی کرده است و عمل کردن به روشی برخلاف این روش ‌ها به مبل آسیب می رساند.

حالا می رویم به سراغ تمیز کردن مبل در خانه:

مبل شویی در منزل با داشتن وسایل مورد نیاز برای نظافت کار آسانی است.

با نگاه کردن به برچسب مبل شما متوجه خواهید شد که چه روشی برای از بین بردن لکه مناسب است.

فرض کنید که شما کلمه x را بر روی برچسب مبل خود مشاهده کردید. در این صورت شما نیاز به یک جارو برقی با قابلیت های ویژه دارید که مناسب برای تمیز کردن لکه ها از روی مبل باشد. ابتدا بتواند لکه را به صورت کامل از بین ببرد و مبل را شستشو دهد سپس مبل را به آسانی در اندک زمان خشک کند. بعد از انجام دادن این مراحل مبل شما تمیز و عالی به نظر خواهد رسید.

همه آنچه که باید در مورد مبل شویی در منزل بدانید:

با یادگیری روش های صحیح مبل شویی در منزل خانه ای سالم و شاد را در آغوش بگیرید.

همانطور که گفته شد مبل های پارچه ای از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند اما نباید فراموش کرد که مبل های چرمی از مدت ها قبل جای خود را در خانه های بسیاری از افراد ثابت نگه داشته اند.

اگر نمیخواهید شستشوی مبل های چرم خود را نیز به کارخانه های قالیشویی بسپارید. برای تمیز کردن مبل های چرمی در منزل به نکات زیر توجه کنید:

هفته ای یکبار مبل های خود را جاروبرقی بکشید. نباید نسبت به درز ها و ترک های مبلمان خود بی توجه باشید، آن ها را نیز جاروبرقی بکشید.

از یک پارچه مربوط برای تمیز کردن مبلمان چرمی خود استفاده کنید.

خدمات مبل‌شویی در منزلخدمات مبل‌شویی در منزل

برای تمیز کردن لکه از روی مبل چرمی باید در سریع ترین زمان ممکن بعد از ایجاد لکه آن را تمیز کنید. اگر لکه برای مدت زیادی بر روی چرم باقی بماند سپس اقدام به پاک کردن لکه کنید ممکن است چرم رنگ بگیرد و موجب خرابی مبل شود. برای از بین بردن لکه ها از پاک کننده های مخصوص چرم استفاده کنید.

همیشه از یک محلول از بین برنده باکتری برای تمیز کردن مبل های چرم خود استفاده کنید.

در نهایت نظافت خود را با یک نرم کننده چرم تمام کنید.

برای سفارش مبل شویی در منزل تهران با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک