سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد


سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس پروژکتور قابل حمل و کاملاً جدید خود به نام The Freestyle را پیش از آغاز نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. فناوری و انعطاف‌پذیری بی‌همتای The Freestyle، مطلوب‌ترین تجربه تماشا و سرگرمی را به مشتریانی ارائه می‌دهد که می‌خواهند محتوای ویدیویی و صوتی را همه جا با خود داشته باشند. The Freestyle که […]

The Freestyle که با در نظر گرفتن نسل Z و نسل هزاره طراحی شده است، یک پروژکتور، بلندگوی هوشمند و دستگاه نورپردازی محیطی است که همگی در یک دستگاه سبک وزن و قابل حمل جمع شده‌اند. وقتی صحبت از قابلیت حمل به میان می‌آید، وزن دستگاه اهمیت پیدا می‌کند. The Freestyle تنها 830 گرم وزن دارد و به راحتی می‌تواند هر فضایی را تبدیل به صفحه نمایش کند. بر خلاف پروژکتورهای معمولی و جعبه‌ای، پایه متحرک The Freestyle امکان چرخش تا 180 درجه را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا ویدیوهای باکیفیت را در هر کجا، میز، کف زمین، دیوار یا حتی سقف، بدون نیاز به صفحه نمایش جداگانه نمایش دهند.

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

سایمون سونگ، معاون اجرایی و رئیس تیم فروش و بازاریابی نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: « The Freestyle پروژکتوری بی‌نظیر است که در جهت تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری نهایی برای پاسخگویی به سبک زندگی در حال تغییر مصرف‌کنندگان طراحی شده است. The Freestyle یک وسیله سرگرم‌کننده و همه‌کاره است که بدون محدودیت در فضا و فاکتور فرم، می‌تواند به هر شکلی که مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند استفاده شود».

The Freestyle دارای قابلیت‌هایی همچون تصحیح خودکار زاویه نمایش تصاویر و هم سطح کردن خودکار است که توسط فناوری‌های نوآورانه سامسونگ امکان‌پذیر شده است. این ویژگی‌ها به دستگاه اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش، خود را به طور خودکار با هر سطحی، در هر زاویه‌ای تنظیم کند و هر بار تصویری کاملاً متناسب ارائه دهد.

علاوه بر این، ویژگی فوکوس خودکار به The Freestyle اجازه می‌دهد تا تصویری شفاف را بر روی هر سطحی، در هر زاویه‌ای تا اندازه 100 اینچ نمایش دهد. The Freestyle همچنین دارای یک پخش‌کننده صدای دوگانه است که تجربه صوتی واضح و عمیق‌تری را بدون اعوجاج ایجاد می‌کند و پخش صدای 360 درجه آن به مشتریان اجازه می‌دهد بدون توجه به اینکه کجا هستند، از تجربه صدایی با کیفیت سینمایی لذت ببرند.

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

The Freestyle با باتری‌های خارجی که از USB-PD و خروجی 50W/20V یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند، سازگار است، بنابراین کاربران می‌توانند آن را در هر مکانی، چه در حال حرکت، چه در سفرهای کمپینگ و غیره با خود ببرند. The Freestyle همچنین اولین پروژکتور قابل حملی است که در صورت استفاده از یک سوکت نور استاندارد E26 نیاز به سیم‌ دیگری ندارد و علاوه بر آن براحتی به پریزهای معمولی دیواری هم سازگاری دارد.

هنگامی که از The Freestyle به عنوان پروژکتور برای پخش محتوا استفاده نمی‌شود، می‌تواند به لطف حالت محیطی و درپوش لنز شفاف، جلوه‌هایی از نورپردازی را خلق کند. The Freestyle یک بلندگوی هوشمند محسوب می‌شود که موسیقی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا با جلوه‌های بصری که روی دیوار، کف و هر جای دیگری پخش می‌شود، تطبیق داشته باشد.

The Freestyle برنامه‌های نوآورانه موجود در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را به کمک قابلیت‌هایی همچون سرویس‌های پخش داخلی، ویژگی‌های معکوس‌سازی و پخش از تلفن همراه‌های سازگار با سیستم عامل Android و iOS ارائه می‌کند. این اولین پروژکتور قابل حمل صنعت الکترونیک است که توسط شرکای اصلی OTT جهانی تأیید شده و بهترین تجربه مشاهده محتوا را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین اولین پروژکتوری است که دارای کنترل صوتی از راه دور است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستیارهای صوتی مورد علاقه خود را بدون استفاده از دست انتخاب کنند.

The Freestyle در نمایشگاه CES 2022 از 5 تا 7 ژانویه به نمایش گذاشته خواهد شد و در تاریخ 4 ژانویه در بازار ایالات متحده به صورت آنلاین پیش فروش خواهد شد و در ماه‌های بعد در سایر بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

سامسونگ پروژکتور قابل حمل The Freestyle را معرفی کرد

برای اطلاعات بیشتر، از جمله تصاویر یا ویدیو در مورد محصولاتی که سامسونگ در CES 2022 معرفی می‌کند، لطفاً به news.samsung.com/global/ces-2022 مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه سبک زندگی سامسونگ، لطفاً به www.samsung.com مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید