نگارخانه اندیشه میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی بابک بابایی شد


نگارخانه اندیشه میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی بابک بابایی شد

نمایشگاه آثار نقاشی گروهی هنرجویان بابک بابایی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا روز پنج‌شنبه می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، نگارخانه فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین برنامه خود میزبان نمایشگاه آثار نقاشی گروهی هنرجویان بابک بابایی شده است. این نمایشگاه تا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه در نگارخانه این مرکز فرهنگی برپا بوده و پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.


بابک بابایی از نقاشان نام‌آشنای کشور و فارغ التحصیل رشته هنر نقاشی و مینیاتور است که آثار متنوعی در سبک‌های مختلف به ویژه رئال و کلاسیک دارد. عمده نقاشی‌های او با تکنیک رنگ روغن گواش روی بوم خلق شده است.


نمایشگاه نقاشی گروهی بابک بابایی به همراه جمعی از هنرجویانش با قدمت چندین ساله در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تعدادی از آثار این هنرمندان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


براساس این گزارش، این نمایشگاه گروهی تا روز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه برقرار بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این آثار به آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرنیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا