اصحاب رسانه؛ پیشتازان جبهه‌های جنگ‌نرم


اصحاب رسانه؛ پیشتازان جبهه‌های جنگ‌نرم

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اصحاب رسانه در جبهه جنگ‌نرم پیشتاز در عرصه دفاع از نظام هستند.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۲۱ دی‌ماه) در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، با تبریک سالروز بسیج رسانه، اظهار کرد: با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی که نظام اسلامی با بحران‌های متعددی مواجه بوده است، اصحاب رسانه در خنثی‌سازی توطئه‌ها موفق عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های نظام اسلامی در همه صحنه‌ها در نبرد تمام‌عیار استکبار جهانی با مردم ایران پیروز بوده‌اند، افزود: نظام اسلامی در دوران دفاع‌مقدس، جبهه مقاومت و عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، امنیتی و نظامی خوش درخشیده است.

این مسئول ادامه داد: امروز هم در جنگ تمام‌عیار جبهه استکبار و هم‌پیمایان آنان در جنگ، عقیدتی، فرهنگی و نرم علیه انقلاب اسلامی است که از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته و ادامه دارد، موفقیت اصحاب رسانه چشم‌گیر است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، تصریح کرد: اصحاب رسانه با تجهیزات کم و در دوران‌های مختلف با وجود امکانات گسترده دشمن موفق بوده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرمی یادآور شد: امروز دشمن در جنگ‌نرم و فرهنگی وارد عمل شده که با توجه به شرایط حساس نظام اسلامی، ماموریت حساسی بر عهده رسانه‌ها است. همان‌گونه که شهدا در دوران دفاع‌مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع و جان خود را تقدیم کرده و در جبهه مقاومت امتحان خود را پس داده‌اند، اصحاب رسانه هم در جبهه جنگ‌نرم پیشتاز در عرصه دفاع از نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس، شهید اشتری‌ها، باکری‌ها و قامت بیات‌ها بدرخشند، گفت: در دنیای کنونی پرچم‌داران حقوق بشر، بزرگ‌ترین تروریست در جهان هستند و جنایت‌های مختلفی در نظام بین‌الملل انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) رسانه‌ها مربی کشور بوده و نقش تربیتی در جامعه بر عهده دارند، عنوان کرد: از دیدگاه امام راحل مطبوعات باید مدرسه سیار بوده و مردم را از مسائل روز آگاه و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی را بیان کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حماسه‌آفرینی و شورآفرینی اصحاب رسانه در شهادت سردار سلیمانی و شهید حججی قابل توجه بود و در حال حاضر رسانه‌ها در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟