تولید محتوا؛ دغدغه مهم نظام جمهوری اسلامی


تولید محتوا؛ دغدغه مهم نظام جمهوری اسلامی

استاندار زنجان گفت: تولید محتوا، دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

محسن افشارچی پیش از ظهر امروز (۲۱ دی‌ماه) در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: مشکلات خبرنگاران استان با تشکیل تیم فرهنگی بررسی شده و سعی می‌شود در حل و کاهش آن، اقدام شود.

وی افزود: تولید محتوا دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است. برای رسیدن به رشد اقتصادی باید در منظومه اقتصادی نظام سلطه قرار گرفت که الزاماتی دارد و ناظرهایی بر آن وجود دارد. یکی از این ملزومات در بخش فرهنگ است و تا زمانی که به لحاظ فرهنگی همراه با نظام سلطه نباشید، اجازه رشد ندارید.

این مسئول ادامه داد: الزامات فرهنگی نظام سلطه، غفلت است و تا زمانی که مردم را به غفلت نکشند، اجازه رشد را نمی‌دهند. اگر بخواهیم مقابل نظام سلطه بایستیم، دشمن؛ اول خود نظام را هدف قرار می‌دهد و یا بدنه مردمی را هدف قرار می‌دهد تا فرهنگ را تغییر دهند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه سی سالی است که عبارت تهاجم فرهنگی در کشور مطرح است و دشمن ابزار آن را دارد، تصریح کرد: اتفاق مثبتی که چند سال است به وجود آمده، گسترش اینترنت است و محتوای تولیدی دیگر فقط از جانب ماهواره‌ها نیست و از این طریق می‌توانیم تولید محتوا داشته باشیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آنچه که در حال حاضر اتفاق می‌افتد جنگ شناختی است، یادآور شد: در جنگ شناختی تلاش می‌شود تا پارامترهای تصمیم‌گیری برای همه سطوح جامعه از مدیران گرفته تا مردم عادی، تحت تاثیر قرار گیرد.

افشارچی عنوان کرد: در فضای مجازی تحت تاثیر جنگ شناختی هستیم و اقداماتی علیه کشور همچون مشروعیت‌زدایی، ناکارآمد جلوه دادن و ... در حال انجام است که باید یک اکوسیستم دفاعی داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در کشور در حال انجام است، چند سالی است که جشنواره عمار در کشور در حال برگزاری است و جریان انقلابی در مستندسازی اتفاق می‌افتد که نتایج مثبت آن در سال‌های آینده مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جنگ نقطه‌زنی و فرار از سیستم دفاعی حریف را داریم که باید در رسانه هم همین امر را دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی نقطه‌زنی را کم داریم وگرنه ابزارها و آتش به اختیارهایی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و این نظام تنها نظامی است که در مقابل دشمن ایستاده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر