اخلاق و رفتار رهبری باید در بنیاد نخبگان تجلی پیدا کند


اخلاق و رفتار رهبری باید در بنیاد نخبگان تجلی پیدا کند

ریاست سابق بنیاد نخبگان بر لزوم نمود اخلاق و رفتار رهبری در تمام امور بنیاد نخبگان تاکید کرد.

محمد محمدرضایی در آئین تقدیر از ریاست قدیم بنیاد نخبگان استان قم که در سالن جلسات این بنیاد و باحضور مرتضی احسانی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رئیس دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در تمام برنامه‌های بنیاد تلاش کردیم به نحو احسن اقدام کنیم، اظهار داشت: در ارزیابی‌های انجام شده مشخص شد که بنیاد نخبگان استان قم در حوزه فرهنگی رتبه نخست را کسب کرده است.

وی از انتصاب این بنیاد به مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: باید به گونه‌ای اقدام که رفتار مقام معظم رهبری در این بنیاد تجلی پیدا کند و هیچ‌گاه نباید جوانی که به این مرکز مراجعه می‎‌کند دست خالی و ناامید خارج شود.

ریاست سابق بنیاد نخبگان استان قم با بیان اینکه در طرح شهاب با آموزش و پرورش همکاری داشته‌ایم، عنوان کرد: تمام دانشگاه‌های استان قم نیز همکاری مطلوب و صمیمانه‌ای با بنیاد نخبگان داشته‌اند؛ اگرچه در این نهاد اعتبار لازم برای ارائه به نخبگان نداریم ولی باید با اخلاق خوش و روی باز از آن‌ها استقبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه با حوزه علمیه نیز ارتباط مطلوبی داشته‌ایم، مطرح کرد: طبق سنجش انجام شده، بحث‌ها و شبهات اعتقادی در میان نخبگان زیاد است که متاسفانه بنیاد ما در این زمینه‌ها عملکرد مطلوبی نداشته و ما در این راستا پیشنهاد استفاده از ظرفیت طلاب و علما در قم را ارائه دادیم که مورد استقبال واقع نشد.

محمدرضایی افزود: اینکه نخبگان از کشور خارج شده ولی بسیجیان در خط مقدم جنگ از کشور خود دفاع می‌کنند از همین آموزش‌های اعتقادی و تربیت‌های دینی اثر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید به داد بنیاد نخبگان رسید، خاطرنشان کرد: این نخبگان سرمایه‌های کشور هستند ولی متاسفانه مشغله‌های فراوان باعث شد که کم‎ترین وقت را برای نخبگان بزاریم و این موضوع اصلا پسندیده نیست و در روز قیامت باید پاسخ‌گوی این رفتار باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!